جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهدی پناهی

حوزه/ مدیر امداد و سلامت حوزه‌های علمیه گفت: در برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته می‌خواهیم تحرکی به ورزش در حوزه‌ها بدهیم و هیئت‌های ورزشی حوزه را راه‌اندازی کنیم

حجت‌الاسلام مهدی پناهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به نشست و گردهمایی صمیمی طلاب ورزشکار حوزه‌های علمیه با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور اظهار داشت: هدف از این نشست بررسی موانع ورزش در حوزه‌های علمیه و ارائه راهکارها توسط خود طلاب ورزشکار بود.

وی ادامه داد: ارائه مطالبات ورزشکاران حوزوی از مدیر حوزه علمیه و تبیین نقش ورزش در سلامت جسم، روح و پیشرفت درسی طلاب از دیگر اهداف برگزاری این نشست بود.

حجت‌الاسلام پناهی تأکید کرد: در برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته می‌خواهیم تحرکی به ورزش در حوزه‌ها بدهیم و هیئت‌های ورزشی حوزه را راه‌اندازی کنیم.

وی ابراز داشت: محور برنامه‌ریزی‌های ورزشی در حوزه‌ها بیانات و رهنمودهای آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه خواهد بود.

حجت‌الاسلام پناهی به برنامه‌های فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی حضور فرهنگی طلاب در جامعه ورزش از نکات حائز اهمیت است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جامعه روحانیت در قبال همه افراد جامعه رسالت فرهنگی و هدایتگری دارد و جامعه ورزش نیز از این مهم مستثنی نیستند و می‌خواهیم رسالت خودمان را در قبال این قشر نیز انجام دهیم.

مدیر امداد و سلامت حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: در این گردهمایی شاهد حضور طلاب و روحانیون ورزشی که در سطح اول کشور در زمینه‌های ورزشی، مربیگری و داوری فعال هستند، بودیم.

وی به توجه طلاب به امر ورزش اشاره کرد و گفت: در زمینه ورزش در مدت چند ماه که از راه‌اندازی بانک اطلاعاتی می‌گذرد بیش از 6 هزار و 500 نفر اسم خودشان را وارد کرده‌اند که اکثراً مدرک ورزشی معتبر دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha