جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رادیو تهران

حوزه / برنامه «گفتاورد» از رادیو تهران امروز شنبه ۱۸ بهمن، با موضوع جنگ روایت‌ها از انقلاب اسلامی و دوشنبه ۲۰ بهمن با بررسی رابطه موسیقی و انقلاب پخش خواهد شد.

به گزارش  خبرگزاری حوزه به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، «گفتاورد» برنامه‌ای گفت‌وگو محور که به بحث و گفت‌وگو پیرامون موضوع‌های روز می‌پردازد. جنگ روایت‌ها از انقلاب اسلامی موضوع شنبه ۱۸ بهمن از رادیو تهران که با حضور مهمان برنامه رضا واعظی پژوهشگر علوم سیاسی و متخصص حوزه انقلاب اسلامی روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

موسیقی و انقلاب

این برنامه روز دوشنبه ۲۰ بهمن، با موضوع رابطه موسیقی و انقلاب از رادیو تهران پخش خواهد شد. گفت‌وگو با آهنگسازان و پژوهشگران حوزه موسیقی و ترانه‌ها که چه نقشی در ایجاد شور و شوق انقلابی داشته‌اند بخشی از این ویژه برنامه است که ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه تقدیم مخاطبان می‌شود.

شعر انقلاب اسلامی

شعر انقلاب اسلامی موضوع دیگری از برنامه گفتاورد که روز چهارشنبه ۲۲ بهمن، با حضور هادی سعیدی کیاسری شاعر و پژوهشگر، رئیس بنیاد بیدل دهلوی و مدیر کانون ادبیات ایران تقدیم شما خوبان خواهد شد.

برنامه گفتاورد کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به تهیه‌کنندگی ساناز باقری و با حضور امیر دبیری مهر، سردبیر و کارشناس مجری برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه پخش خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند این برنامه را در روزهای فرد، در همین ساعت به صورت تکرار بشنوند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می‌توانند از طریق وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

شنوندگان از سرتاسر کشور هم می‌توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha