جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نعمت الله آزموده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: گام دوم انقلاب باید با تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی و نیروی جدید و تازه‌نفس و ایده‌ها و ابتکارات جدید پیموده شود و این‌یک اصل ناگزیر است، اما توجه به این اصل قطعاً به معنای پیرزدایی و میان‌سال زدایی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، امروز در درس اخلاق حوزه علمیه استان که به‌صورت وبینار برگزار شد، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد ضرورت تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی در کشور، افزود: همه باید برای به روی کار آمدن چنین دولتی تلاش کنند.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی اظهار کرد: هویت انقلاب اسلامی به حضور جوانان گِره خورده است، بنابراین شاخصه جوانی اکنون نه از حیث باور جمهوری اسلامی و رهبر آن به جوانان، بلکه از حیث تغییر اقتضائات طبیعی رشد انقلاب ظهوری دوباره یافته است.

وی تصریح کرد: توجه به این مهم استواری و رسوخ باور به جوانان در اندیشه انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد، زیرا به‌طور طبیعی و با وجود حجم زیادی از مدیران باسابقه و مجرب، شاید به ذهن بیاید که تأکید بر حضور جوانان در سطوح مختلف مدیریتی، مهم یا ضروری نباشد.

حجت‌الاسلام آزموده ادامه داد: از آنجا که هویت انقلاب اسلامی به‌عنوان یک حقیقت تاریخی به حضور جوانان گره خورده است، وقتی طبیعت حرکت انقلاب به‌سوی احتمال کمرنگ شدن حضور جوانان رفته، این مهم از سوی رهبر معظم انقلاب که پرچمدار اهداف انقلاب است، مورد تأکید افزون قرار می‌گیرد.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی با اشاره به تأکید جدید و مجدد رهبر معظم انقلاب بر این مهم، اظهار کرد: اینکه چرا رهبر معظم انقلاب این بار به‌طور خاص برای دولت بر این مهم تأکید کرده‌اند، این است که طبیعت حرکت پویا و روبه‌جلوی انقلاب، چنین اقتضایی را دارد. بنابراین گام دوم انقلاب باید با نیروی جدید و تازه‌نفس و ایده‌ها و ابتکارات جدید پیموده شود و این‌یک اصل ناگزیر است، اما توجه به این اصل قطعاً به معنای پیرزدایی و میان‌سال زدایی نیست.

حجت‌الاسلام آزموده اظهار کرد: حرکت رهبر حکیم انقلاب اسلامی برای تثبیت گزاره دولت جوان حزب‌اللهی و غفلت زدایی از حرکت مدیریتی کشور و مردم و مسئولان است.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: در حقیقت برای حرکت روبه‌جلوی آینده، نیاز به برقراری یک موازنه منطقی و معقول در عرصه مدیریت کشور است و گفتمان دولت جوان حزب‌اللهی در این راستا قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha