پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انقلاب

عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: دشمنان ما به اقتدار و تأثیرگذاری بالای انقلاب اسلامی در تحولات منطقه و جهان معترف هستند.

مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ۲۲بهمن،ابراز داشت: پس از گذشت ۴۲ سال پرفراز و نشیب، انقلاب اسلامی ایران به لطف الهی و به کوری چشم دشمنان، همچنان ثابت و استوار و مقتدر ایستاده و منافع جهان خواران و مستکبران عالم را به طور جدی به چالش کشیده است.

وی افزود: از همان ۲۲ بهمن سال ۵۷، دشمنان به خیال باطل خود چنین می اندیشیدند که عمر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، کوتاه خواهد بود و حال آن که در سایه عنایات الهی، وحدت و استقامت مردم و نیز هدایت های حکیمانه امامین انقلاب، امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از چهار دهه پیش به راه خود با وجود همه سختی ها و مشکلات ادامه می دهد.

این مدرس دانشگاه همچنین گفت: به اذعان بسیاری از تحلیلگران مطرح دنیا، انقلاب اسلامی تأثیر شگرفی بر تحولات منطقه ای و جهانی داشته و دشمنان ما امروز به طور کامل نسبت به اقتدار و حوزه تأثیرگذاری انقلاب اسلامی واقف هستند و در سخنان و تحلیل های خود به این واقعیت معترف می باشند، هر چند همچنان همه تلاش خود را می کنند تا این انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف شده و به نوعی تضعیف گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha