پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به‌ضرورت معرفی طلاب موفق در جامعه، گفت: مستند طلاب موفق حوزه علمیه خواهران تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معصومه ظهیری در گفتگو با خبرگزاری حوزه،با بیان این‌که زنان در اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار هستند، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی ایران بازگرداندن شأن و جایگاه اصلی به زنان در جامعه است که نقطه اوج این حرکت را می‌توان فعالیت حوزه علمیه خواهران و تربیت مادران آگاه و نخبه پرور برشمرد.

وی ادامه داد: در طی سال‌های اخیر حوزه علمیه خواهران با تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری و مراجع عظام در مسیر پیشرفت و تحول می‌باشد.

ظهیری به ساخت مستند از طلاب موفق اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای مشخص‌کردن جایگاه اجتماعی طلاب تولید مستندهایی با محوریت زندگی‌نامه طلاب موفق در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی می‌باشد.

وی افزود: در همین زمینه با مشارکت مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم مجموعه مستند طلاب موفق به‌منظور معرفی نخبگان حوزه خواهران تهیه و تولید می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: ایجاد انگیزه برای طلاب جدیدالورود، تبیین نیاز جامعه و مراکز فرهنگی به این ظرفیت‌ها و همچنین ارائه تفاوت نگاه به زن در اسلام و جامعه غربی از جمله اهداف ساخت این مستندها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha