جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یوم الله 22 بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری فردا در این استان به صورت خودرویی و موتوری خبر داد .

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن متفاوت تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد، گفت: راهپیمایی فردا در همه شهرها ،بخش ها و روستاهای بزرگ استان لرستان به صورت خودرویی ،موتوری و همچنین خودروهای خانوادگی برگزار خواهد شد . 

وی با اشاره به اینکه در طول ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در استان لرستان بیش از ۲ هزار ۵۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان لرستان برگزار شده است، خاطر نشان کرد: این برنامه ها برای اقشار و سنین مختلف در همه نقاط استان لرستان برگزار شده است . 

رئیس شورای همانگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه فردا راهپیمایی خودرویی، موتوری و خانوادگی یوم الله ۲۲ بهمن در خرم آباد ساعت ۱۰ آغاز خواهد شد، گفت: راهپیمایی به مصلی الغدیر این شهرستان منتهی خواهد شد و در فضای باز مصلی  سردار سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نیرهای مسلح به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha