پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار با مدیران مدارس علمیه خواهران آذربایجان شرقی عنوان گفت: مدارس علوم دینی خواهران محلی مقدس و از برکات انقلاب اسلامی است.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در دیدار با مدیران مدارس علمیه خواهران استان، گفت: مدارس علوم دینی خواهران محلی مقدس و از برکات انقلاب اسلامی است.  

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: توسعه حوزه های علمیه خواهران، بر مبنای گسترش تحصیلات دینی خواهران و هدفمند ساختن آن صورت گرفته است. 

امام جمعه تبریز ادامه داد: ارتقای دانش و دینداری، ترویج دانش دینی در میان بانوان به طور مستقیم و به وسیله مبلغان زن با اتکای بر نیازها و تجارب زنان و گسترش سبک زندگی اسلامی ممکن است.  

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: ارتقا علمی، معنوی و هویتی مدارس خواهران در سایه فعالیت بیشتر و ابتکار مدیران مدارس به دست می آید.  

وی ادامه داد: ایران اسلامی به نسل آگاه، جریان ساز و با شاخصه های علمی و مروج آرمان های انقلاب، نیاز دارد و حوزه علمیه خواهران یک نهاد زیرساختی در تربیت این نسل بشمار می آید.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha