جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حسین مظفر

حوزه / عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت نجیب ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن توانست با مدد الهی و رهبری حکیمانه امام راحل(ره)، بنای پوسیده و فاسد چندهزار ساله استبداد، ظلم، فساد، سلطه بیگانگان و لگدمال شدن مردم را واژگون و بنای مردم سالاری دینی را به جای آن پایه‌ریزی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز در جمع مردم استان قزوین در تپه نورالشهدا ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی امروز توانسته دستاوردهای بزرگی داشته باشد، البته دشمنان نگذاشتند آرمان های بلند ما شکل بگیرد و از روزهای آغازین انقلاب توطئه ها را طرح ریزی کردند تا به نظام آسیب بزنند، اما این قیام مردم همچنان دستاوردهای بزرگی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن روز الهی و تاریخی در حقیقت روز بر افراشته شدن بیرق خونین حق خواهی و ستم ستیزی، روز تحقق وعده حق تعالی و به ثمر نشستن انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی آحاد ملت بزرگ ایران است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: بیست‌ودوم بهمن در تاریخ ملت بزرگ ایران، ‌روزی فراموش ناشدنی است که بر قدرت ایمان مردم سرافراز این مرز و بوم، گواهی می‌دهد.

وی اظهار کرد: ملت نجیب ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن توانست با مدد الهی و رهبری حکیمانه امام راحل(ره)، بنای پوسیده و فاسد چندهزار ساله استبداد، ظلم، فساد، سلطه بیگانگان و لگدمال شدن مردم را واژگون و بنای مردم سالاری دینی را به جای آن پایه‌ریزی کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد:  در این روز عجز استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار در برابر اراده و اتحاد ملت‌ها، آشکار گردید و فروغ امید و گرمی حیات در کالبد سرد و افسرده مسلمانان و مستضعفان جهان دمیده شد.

مظفرتصریح کرد: سرنگونی رژیم ستم شاهی بزرگترین دستاورد این انقلاب است که بساط یک حکومت مستبد و ظالم را برچید و مردم را از شر حکومتی که بین پدر و پسر تقسیم شده بود خلاص کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha