پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله ضیاء آبادی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین میرهاشم حسینی، در پیامی رحلت عالم ربانی مرحوم آیت الله سید محمد ضیاءآبادی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در پی درگذشت عالم ربانی و مفسر قرآن مجید، مرحوم آیت الله سید محمد ضیاءآبادی، حجت الاسلام والمسلمین میرهاشم حسینی، تولیت مدرسه علمیه آیت‌الله مجتهدی(ره) تهران، در پیامی رحلت این استاد اخلاق را تسلیت گفت.

بسمه تعالی

العُلَماءُ باقونَ ما بَقِیَ الدَّهرُ 

إذا ماتَ‌ العالِمُ‌ ثُلِمَ‌ فِی الإِسلامِ‌ ثُلمَةٌ‌ لا یَسُدُّها شَیءٌ

استاد عالیقدر و عالم ربانی حضرت آیت الله سید محمدضیاءآبادی دعوت حق را لبیک گفتند و عاصمه شیعه و حوزه علمیه اصیل و عریق آن و خصوصا مدرسه علمیه مرحوم آیت‌الله مجتهدی پس از رحلت حضرات آیات رئوفی، نقوی، حبیبی و میرسجادی اعلی الله مقامهم بار دیگر داغدار فقدان یکی از برجسته ترین علما و اساتید فرزانه خود شد.

عالم جلیل و مفسر قرآن و معلم اخلاقی که حدود نیم قرن از عمر پر برکت خود را در شهر تهران و در این مدرسه مبارکه به تربیت نفوس مستعده و سیراب نمودن جانهای تشنه معارف الهی و قرآنی از دریای درر بار وجود خویش همت گمارد.

یاد و خاطره الطاف و محبتهای روح نواز آن روح لطیف و مهربان از جان این شاگرد کوچک و دیگر مستفیدان از آن عالم ربانی فراموش ناشدنی و اثرات عمیق معنوی ایشان بر مردم مومن تهران و حوزه های علمیه و شاگردان ایشان زایل ناشدنی است.

اینجانب ارتحال این عالم عظیم الشأن را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنافداه و رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و دیگر مراجع عظام تقلید ادام الله ظلهم الشریف و حوزه های علمیه بالاخص حوزه علمیه تهران، و کلیه شاگردان و ارادتمندان ایشان خصوصا بیت و خاندان مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای روح بلند ایشان خواستارم.

رحمه الله رحمة واسعه و حشره مع محمد و آله الطاهرین

میرهاشم حسینی

تولیت مدرسه علمیه آیت‌الله مجتهدی (ره)

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha