جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ترامپ و بایدن

حوزه/ امام جمعه صحنه گفت: رفتن ترامپ و آمدن جو بایدن، هیچ تغییری در سیاست های کاخ سفید علیه ایران به وجود نخواهد آمد و وادادگان غربگرا هستند که دچار استحاله فکری و آرمانی شده اند.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه تفکری که آب خوردن مردم را به نتیجه مذاکرات برجامی گره زده بود، گرای تشدید تحریم ها را به دشمن داد، گفت: مذاکرات بی فایده برجامی در حقیقت معطل گذاشتن و از دست رفتن فرصت های خدمت به مردم در قالب رونق و جهش تولید بود، از ما گرفت.

وی بیان کرد: وقتی تمام اختیارات قانونی و فضای انجام کار با این همه نیروی متعهد و متخصص برای خدمت به مردم وجود داشته باشد، جای هیچگونه عذر و بهانه وجود ندارد.

امام جمعه صحنه اظهار کرد: حضور مردم نجیب و وفادار به انقلاب اسلامی در تمامی صحنه ها از جمله راهپیمایی خودرویی در سطح کشور، ثابت کرد مردم به رغم داشتن نقد و نظر به عملکرد مسئولان اجرایی و شیوع کرونا، همچنان پای ارزش ها ایستاده اند.

وی در پایان گفت: رفتن ترامپ و آمدن جو بایدن، هیچ تغییری در سیاست های کاخ سفید به وجود نخواهد آمد و وادادگان غربگرا هستند که دچار استحاله فکری و آرمانی شده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha