جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام غلامرضا جلیلی مدیر رسانه حوزه‌های علمیه

حوزه/ حجت‌الاسلام جلیلی مدیر رسانه حوزه‌های علمیه گفت: مدیریت رسانه در صدد تعامل مشفقانه بر اساس اخوت ایمانی با فعالین و کنشگران رسانه در حوزه‌های علمیه اعم از خواهران و برادران است.

حجت‌الاسلام غلامرضا جلیلی مدیر رسانه حوزه‌های علمیه در گفت و گو با خبرگزاری حوزه، ابراز داشت: مدیریت رسانه در دو حوزه اصلی فعالیت خواهد داشت که یک حوزه آن ارتباطات رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهد بود و دیگر حوزه فعالیت، سازمان انتشار آن است.
وی افزود: مدیریت رسانه بعنوان یکی از مدیریت‌های تابعه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه است که یک صف محور و مجموعه‌ای است که ستاد و صف عملیاتی را در خودش دارد. این مدیریت تلاش خواهد کرد تا بتواند به پاتوق و مجمع همفکری رسانه‌داران حوزه‌های علمیه تبدیل شود و به جای اینکه یکسره و با نگاه از بالا به پایین بخواهد کار سازمان‌دهی یک طرفه انجام دهد در صدد این است تا تعامل مشفقانه بر اساس اخوت ایمانی را بین مجموعه تصمیم‌سازی و فعالین و کنشگران رسانه در حوزه‌های علمیه اعم از خواهران و برادران اجرایی و عملیاتی کند.


مدیر رسانه حوزه‌های علمیه ادامه داد: بر همین اساس و در اولین گام فعالیت‌های خودمان را با ارتباط مستقیم با کانال‌داران و مجموعه‌داران رسانه‌های حوزوی که از مجاهدان این عرصه هستند شروع کردیم. نشستهای علمی، فکری، هم‌اندیشی، راهبردی، سیاست‌گذاری و آینده‌پژوهشی در دل حوزه‌های علمیه با تعامل دو سویه بین سیاست‌گذاران و مدیران ارشد حوزه‌های علمیه و همین‌طور فعالین و مجاهدان رسانه‌ای شکل خواهد گرفت.


وی خاطر نشان کرد: در این مسیر از همین ابتدا عرض می‌کنیم که با همفکری همه خواهران بزرگوار و برادران عزیز و همه صاحب‌نظران و صاحبان ایده و فکر و تجربه و فارغ از اینکه در دل حوزه‌های علمیه و به عنوان طلبه فعالیت کرده باشند و یا به هر نحوی علاقه‌مند مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) هستند و تمایل دارند که در فضای رسانه‌ای حوزه نقش آفرین باشند، از همین ابتدا دست یاری را به سمت ایشان دراز کرده‌ایم و از همه بزرگواران یاری، کمک، حمایت، همفکری، مطالبه، نصیحت و دستگیری می‌طلبیم.


جلیلی ابراز داشت: امیدواریم که با توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و تلاش صادقانه همه فعالین و خادمان مکتب اهل بیت علیهم السلام بتوانیم گامی در جهت اعتلای گفتمان اصیل اسلام ناب داشته باشیم.


خاطر نشان می‌شود: مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه در دوره جدید شورای‌عالی و مدیریت حوزه‌های علمیه و به ریاست حجت‌الاسلام برته شکل گرفت. این مرکز بخشهای مختلفی دارد که مهمترین آنها عبارت از دبیرخانه و ستاد رصد، مدیریت تولید چندرسانه‌ای و فضای مجازی، مدیریت خبر و اطلاع‌رسانی شامل (خبر گزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه) و مدیریت رسانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    شما رسانه رو تعریف کن بدون اشتباه، ما سرباز شما میشیم