سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر جامعه الزهرا

حوزه/ مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به فعالیت های در شرف انجام ادامه داد: بودجه سال ۱۴۰۰ نهایی شده و تا دو روز آینده برای تصویب به هیات امنا ارسال می شود. همچنین بحث اصلاح چارت سازمانی مراحل نهایی خود را طی می کند و به زودی ابلاغ می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در جلسه شورای معاونان با اشاره به روایت رسول اسلام صلی الله علیه و آله «اگر قیامت شد و درختی برای کاشت در دست داشتی آن را در همان آخرین لحظات بنشان» اظهار داشت: از این روایت بیشتر برای درختکاری و توسعه فضای سبز استفاده می‌شود در حالیکه برداشت بهتر از روایت این است که انسان باید کاری که برعهده دارد تا آخرین لحظه به بهترین نحو به انجام برساند.

وی افزود: بنده نیز با اصرار بر تصمیم قبلی نسبت به عدم پذیرش مسئولیت در دوره اخیر بر اساس این روایت تا آخرین روزی که در مسند مدیریت این مجموعه علمی آموزشی هستم کارهایی که بر عهده دارم را با تمام توان انجام می دهم و توصیه ام به همه معاونان و مدیران مجموعه نیز این است که برنامه ها و طرح هایشان را با جدیت پیگیری کنند و نگذارند هیچ مساله ای در انجام فعالیت هایشان خللی وارد کند.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به فعالیت های در شرف انجام ادامه داد: بودجه سال ۱۴۰۰ نهایی شده و تا دو روز آینده برای تصویب به هیات امنا ارسال می شود. همچنین بحث اصلاح چارت سازمانی مراحل نهایی خود را طی می کند و به زودی ابلاغ می شود.

وی از معاونان خواست تا برنامه ها و طرح هایی که انجام و استمرار آنها نیاز به بودجه یا تصمیم خاصی دارد تا اسفندماه ارائه کنند تا در مورد آنها تصمیم گیری و برای تصویب به هیات امنا ارائه شود.  

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha