سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سردار جوانی

حوزه/ سردار جوانی گفت: آمدن بایدن و ندای گفتمان و مذاکره مجدد از سوی کاخ سفید امریکا، دام دیگری است که اگر مردم بصیرت نداشته باشند دچار آسیب می شویم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سردار یدالله جوانی، شامگاه چهارشنبه در جلسه بصیرتی که به همت سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان در جمع روحانیون برگزار شد، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون نقشه های شوم دشمنان نسبت به انتخابات گفت: ایحاد یاس و ناامید کردن مردم و پررنگ ساختن مشکلات و توسعه بد بینی در جامعه از حربه های همیشگی دشمنان در زمان انتخابات ایران است.

وی تصریح کرد: ما ضمن اینکه نباید از واقعیت های جامعه و مشکلات غافل شویم ولی باید نسبت به بازگو کردن مطالب موفقیت آمیز و پیروزی انقلاب و نظام نیز اهتمام داشته باشیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران عنوان کرد: ما بایستی با سقوط ترامپ جشن بپا می کردیم، البته نه از این بابت که بایدن روی کار آمده است، بلکه به علت شکست نقشه ها وبازی جدید امریکا با بازیگری ترامپ دیوانه در چهارساله گذشته در برابر راهبرد نظام با هدایت رهبری باید جشن می گرفتیم.

سردارجوانی اذعان داشت: داستان واقعیت اینگونه است که دموکراتهای آمریکا نقشه ای داشتند به نحوی که ترامپ با روی کار آمدن، زیر میز برجام زد و در سال۹۷ از برجام خارج شد ودر پی به صفر رساندن فروش نفت ایران بود و سپس شعار یا جنگ یا مذاکره در برابر ایران سرداد.

وی ادامه داد: نشریه ای روز فردای خارج شدن امریکا از برجام، تیتر زد، دو راهی جنگ و صلح و در ادامه وزیر خارجه امریکا ۱۲ مورد را خطاب به ایران تذکر داد که اگر همچون حقوق بشر و برجام موشکی و ...رعایت نشود، جنگ با ایران حتمی است؛ اما رهبر انقلاب اسلامی بیان فرمودند که نه مذاکره می کنیم و نه جنگ خواهد شد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بنابراین با خارج شدن ترامپ از کاخ سفید باید بابت پیروزی ولایت بر طاغوت و پیروزی جبهه نتقلاب در برابر جبهه استکبار جشن گرفته می شد و حقش ادا می شد.

وی توضیح داد: آمدن بایدن و ندای گفتمان و مذاکره مجدد از سوی کاخ سفید امریکا، دام دیگری است که اگر مردم بصیرت نداشته باشند دچار آسیب می شویم.

سردار جوانی با بیان اینکه مردم در انقلاب اسلامی اصل اساسی هستند و همواره مسولین باید بکوشند که مردم را در صحنه دلگرم نگه دارند، گفت: در مقابل دشمنان در تلاش هستتد که مردم را از صحنه انقلاب و نظام خارج کنند.

وی ابراز کرد: همه تحریم ها، نفوذ ها، کارشکنی ها و تهدیدها برای خسته کردن مردم و از صحنه خارج کردن ملت از میدان انقلابیگری است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: انقلاب بر ستون اصلی مردم و امام ورهبری استوار است که رکن مردم، مهمترین ستون است ودشمن به خوبی فهمیده است که برای نابود کردن انقلاب مردمی، تنها باید مردم را از انقلاب جدا کرد.

وی یادآور شد: مسولان دولتی بدانند که کلید اصلی حل تمام مشکلات در داخل کشور ودر دستان مردم است، هرکجا که جوانان خلاق، مبتکر و صاحب ایده با قوت ورود کرده اند، موفقیت حاصل شده است.

سردار جوانی بیان داشت: اگر ما در پی مذاکره با خارج و بیکانگان باشیم، آمریکاییان برای تسلط و فشار بیشتر به ملت ایران تشویق خواهند شد.

وی در ادامه بنا به درخواست روحانیون حاضر به بحث انتخابات ۱۴۰۰ و دلایل اهمیت آن پرداخت و گفت: موقعیت و شرایط امروز مملکت ما به گونه ای است که انتخابات ۱۴۰۰ به نوعی انتخابات سرنوشت ساز است و بسیار با اهمیت است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران در ادامه بحث انتخابات ۱۴۰۰ از چند منظر، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات، مشارکت انتخابات، آرایش انتخابات و رقبانی انتخاباتی پرداخت و به طور مصداقی آن را تشریح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha