جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار نقدی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: آمریکا با هزاران بمب اتمی از پس یک ملت بر نمی آید و این منطق شهادت طلبی در کشورمان است که توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان را بی اثر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا نقدی در یادواره ۱۲۶ شهید مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) در فضای مجازی اظهار داشت: ابزار و امکانات نظامی آمریکا سالانه ۷۰۰ میلیارد دلار است که این رقم هزینه سیستم دفاعی کل کشورهای دنیاست اما کشورمان در مقابل همین آمریکا ایستاده است.
وی افزود: رزمندگان و مجاهدان ما هوشیارانه در خلیج فارس و مرزها، تفنگداران آمریکایی و انگلیسی را گرفتند، پهپادشان را از بین بردند و نقشه آنها را رسوا کردند.
این مقام مسئول، با بیان اینکه دشمن طعم شهادت طلبی را در شلمچه و خلیج فارس و هزاران جای دیگر در کشورمان چشیده است گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که اگر به ما حمله کنید نقاط فرهنگی کشورتان را هدف می گیرم ما که می دانیم منظور آنها رهبری کشورمان است از این رو نظام جمهوری اسلامی پاسخ داد که ما نمی ترسیم و شهادت طلبیم و باید عزت اسلام حفظ شود.
وی ادامه داد: منطق ما شهادت طلبی اما منطق آنان مزدوری و ترساندن است از این رو آنها با بالا بردن شمشیر و تفنگ به دنبال ترساندن مردم هستند تا با کشتن عده ای، بقیه را مجبور به تسلیم شدن کنند.
سردار نقدی خاطر نشان کرد: کشورمان نصف امکانات کشورهای اروپایی و آمریکایی برای امکانات نظامی و دفاعی هزینه نمی کند ولی همچنان محکم ایستاده است و با منطق شهادت طلبی چهل سال ایستادگی کرده ایم و همچنان در دفاع از منافعمان تا پای جان در مقابل آنان خواهیم ایستاد.
وی با تاکید بر اینکه اگر در جامعه ای منطق شهادت همه گیر شود شکستی برای مردمان نخواهد بود گفت: امام راحل فرمودند: ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.
وی گفت: اگر جامعه ای چنین تصور و نگاهی داشته باشد دست بردار نبوده و از ظلم و ستیز نیز هراسی نخواهد داشت.
معاون هماهنگ کننده سپاه به جایگاه و مقام شهید در نزد خداوند اشاره کرد و گفت: شهید خلیفه الله واقعی است و با قطره های خونش که در راه خداوند می ریزد گناهانش بخشیده می شود.
وی ابراز داشت: خداوند حاکمیت همه هستی را برای دین اسلام قرار داده است این در حالیست که مزاحم هایی در روی زمین وجود دارند که مدعی حاکمیت و حتی ربوبیت هستند اگر بخواهیم با این جبارها و استکباران بجنگیم آنها سلاح دارند و ما کشته می شویم اما این منطق را شهدا رد کرده اند و جانشان را با خداوند معامله کرده اند.
سردار نقدی با اشاره به اینکه شهدا جانشان را تقدیم می کند تا خواسته خداوند بر روی زمین جاری شود گفت: خداوند بالاترین جایگاه را به شهدا داده است که همه اولیا به آنها غبطه می خورند.
وی افزود: امروز نیز ما با همین منطق آمده ایم و آن را حفظ خواهیم کرد چرا که روحانیت و ملت ما مبارز و شهادت طلب هستند از این رو یادواره های شهدا و مراسم های ختم آنان مراسم درس گیری و از آنها به عنوان بزرگترین مدرسه های تاریخ بشریت است.
این مقام مسئول، با اهتمام بر اینکه سید سالار شهیدان(ع) نیز زنده ترین سند از شهادت طلبی است گفت: همه جباران و استکباران آمدند تا نامش را از بین ببرند و مزار نورانیش را شخم زدند و به آب بستند اما امروز شاهد هستیم که پس از سالیان سال بلندترین نام تاریخ و بزرگترین درس برای بشریت است.
وی خاطر نشان کرد: چه چیزی شیرین تر از شهادت است که انسان را به بالاترین مرحله در نزد خداوند برساند و اینگونه نامش را زنده نگه دارد.

313/61پ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha