جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رونمایی پرتال دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی

حوزه/ در سالروز عید مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) آیین رونمایی از پورتال و سایت الکترونیکی دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه با حضور مدیران و کارکنان دفتر با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه،در سالروز عید مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) آیین رونمایی از پورتال و سایت الکترونیکی دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه با حضور مدیران و کارکنان دفتر باحضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه برگزار شد و رسما آغاز بکار کرد.
بر اساس این گزارش: این نشست صمیمی  که با حضور مدیران ارشد و کارکنان دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی برگزار گردید، آیت الله اعرافی در سخنانی با بیان اینکه یک سازمان، نهاد و دستگاه می تواند به آسیب هایی دچار شود افزود: شناخت این آسیب ها و درمان آن ها برای حیات آن سازمان نیاز است.

مدیر حوزه های علمیه گفت: سازمانی که در جایگاه هدایت جامعه قرار می گیرد می بایست بیشتر از همه سازمان ها نسبت به شناسایی آسیب ها و نقاط ضعف خود اهتمام جدی ورزد تا بتواند از همه نهادها و سازمان ها برتر و پاکیزه تر باشد.

وی افزود: دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه از جایگاهی محوری و حساسی برخوردار است؛ این دفتر از حیث برنامه ریزی به مثابه قوه عاقله و مفکّره حوزه می باشد.

در ابتدای این مراسم سید زهیر محمدی مجری پروژه ی پورتال دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی، ضمن تشکر از همکاری و همراهی مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه به بیان امکانات و خدمات تعاملی این درگاه الکترونیکی پرداخت و گفت:این درگاه الکترونیکی شامل بخش ها و سامانه های از جمله اطلاع رسانی در زمینه های اخبار و مطالب مرتبط با دفتر ، معرفی دفتر، اهداف و سیاست ها، ساختار های سازمانی، معرفی مدیران و مسئولین برنامه ریزی،  معرفی محصولات محتوایی و ..؛ سامانه ثبت مصوبات شورای طرح و برنامه؛ (ثبت نامحدود مصوبات و آیین نامه ها و قابلیت جستجوی هوشمند در متن مطالب و مصوبات)؛ سامانه ثبت اسناد و مدارک سازمانی؛ (دسترسی آسان مسئولین و مدیران به اسناد و آیین نامه های مورد نیاز)؛  و سامانه هوشمند پاسخگو؛ ( ارتباط تعاملی با مراجعین به ویژه مسئولین برنامه ریزی ستادی و استانها)می باشد.

وی افزود: علاقه مندان می توانند در نشانی اینترنتی www.dbnr.ir از اطلاعات این درگاه الکترونیکی بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha