پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: انتخابات، مایه تقویت کشور و آبروی نظام اسلامی است و حضور گسترده و پر شور مردم در پای صندوق های رأی، به توفیق الهی مایه برکت و تأثیرات تحول آفرین در کشور خواهد شد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی ظهر امروز دردیدار با جمعی از ائمه جماعات و روحانیون شهرستان بویین زهرا که در مسجد جامع این شهر وبا رعایت مسائل بهداشتی برگزارشد، ضمن تبریک روز جانبازگفت: تا زمانی که راه شهدا در کشور ادامه دارد و این آب و خاک جانبازان سرافرازی را در خود می بیند دشمنان هرگز به اهداف و برنامه های خود نمی رسند.

وی خاطرنشان کرد: در این سال ها آنها مرارت های زیادی متحمل شدند، اما بدون اینکه مشکلات بتواند آنها را مغلوب کند همواره پای نظام و انقلاب و ارزش های آن ایستادند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: جمهوری اسلامی در سایه همین تهدیدها و تحریم ها بود که توانست روز به روز بر قدرت خود افزوده و شرایطی ایجاد کند تا امروز به عنوان یک قدرت جهانی در بسیاری زمینه ها مطرح باشد.

انتخابات زمینه ساز تقویت کشور و آبروی نظام اسلامی است

وی به انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: لازم است روحانیون عزیز و ائمه محترم جماعات در راستای روشنگری و بصیرت افزایی در دوره انتخابات به صورت انقلابی و مجاهدانه عمل نمایند تا ان‌شاءالله آینده ای روشن در انتظار مردم عزیز باشد.

حجت الاسلام رضوانی بیان کرد:  امیدواریم به لطف پروردگار و همدلی و همراهی مردم ولایت مدار استان قزوین ، در انتخابات پیش ‌رو هم خالق حماسه سیاسی دیگر باشیم و برگ زرین دیگری بر افتخارات این کشور افزوده شود .

وی اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات، مقبولیت سیاسی نظام را در دنیا صد چندان می کند که مایه یاس و ناامیدی بدخواهان انقلاب می شود.

 امام جمعه شهرستان بویین  زهرا گفت: انتخابات، مایه تقویت کشور و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حضور گسترده و پر شور مردم در پای صندوق های رأی، به توفیق الهی مایه برکت و تأثیرات تحول آفرین در کشور خواهد شد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha