پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجة الإسلام والمسلمين الشيخ رحيمي صادق

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق بر ضرورت اجرای شعار «هر طلبه یک داوطلب» و لزوم تبلیغ چهره به چهره برای پذیرش حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: از مصادیق تواصی به حق، جذب جوانان باانگیزه و انقلابی برای تحصیل در حوزه علمیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، در جمع مدیران و کارکنان مدیریت حوزه علمیه تهران، با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: سال ۱۳۹۹ سال سختی برای حوزه علمیه تهران بود، ولی بحمدالله توانستیم با مجاهدت های طلاب و اساتید با سربلندی از امتحان سخت کرونا خارج شویم، به طوری که حوزه تهران یکی از موفق ترین حوزه ها در انجام رسالت خود بود.

مدیر حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: طلاب باید فرصت تعطیلات را مغتنم بشمارند و حداکثر تلاش خود را برای زمینه سازی و حرکت به سمت تواصی به صبر و استقامت و  بصیرت افزایی برای تحقق دولت جوان و انقلابی به کار ببندند.

وی با اشاره به توصیه امام خامنه ای به بسیجیان برای رفع آلام اقتصادی مردم، اظهار کرد: مصداق اصلی این فرمایش ما طلاب هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در ادامه بر ضرورت اجرای شعار «هر طلبه یک داوطلب» و لزوم تبلیغ چهره به چهره برای پذیرش حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: از مصادیق تواصی به حق، جذب جوانان باانگیزه و انقلابی برای تحصیل در حوزه علمیه است.

مدیر حوزه علمیه استان تهران در پایان حوزویان را به مطالعه تفسیر سوره ممتحنه از رهبر معظم انقلاب توصیه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha