یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عکس نوشت | شعار سال 1400

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: تحقق شعار سال ۱۴۰۰ بیش از هر چیز نیازمند باور و نیز اقدام و عمل مسئولان است.

دکتر مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت سال جدید فرمودند، ایران اسلامی دارای فرصت ها و ظرفیت های بسیار عظیمی است که اگر به ویژه در راستای رونق تولید، پشتیبانی ها و حمایت های لازم انجام شده و از آن سو، موانع رفع شود، تحول بزرگی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: اگر به بیانات رهبر فرزانه و حکیم انقلاب در طول سال های اخیر به دقت بنگریم، ایشان بارها فرموده اند که نسخه شفابخش کشور در رفع و یا کاهش مشکلات اقتصادی تکیه بر توان داخلی و حرکت بر مدار اقتصاد مقاومتی است که متأسفانه در این زمینه برخی مسئولان اهمیت و ضرورت مساله را هنوز باور ندارند و نگاهشان همچنان به خارج از کشور است.

این مدرس دانشگاه همچنین گفت: آن چه مهم است این که به دور از شعارگرایی صرف و برخورد شعاری با عناوین سال ها، در مقام عمل شاهد عزم و اراده ای جدی از سوی مسئولان و دولتمردان در مسیر حمایت واقعی از تولید و رفع موانع فراروی آن باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال با اهتمام قوای سه گانه در اصلاح ساختارهای معیوب اقتصادی و نیز مقابله جدی و تمام عیار با فساد و رانت و بی عدالتی، شاهد تحولی مطلوب در عرصه اقتصاد کشور باشیم و به این وسیله ان‌شاءالله زمینه افزایش قدرت خرید مردم و کاهش مشکلات معیشتی آن ها فراهم گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha