چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
دادگستری فارس

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: ایام ابتدای سال روزهای ویژه ای هستند که لازم است نیازهای فوری مردم به خدمات قضایی رفع شود و به همین منظور همکاران مطابق برنامه زمانبندی در محل خدمت حاضر هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان فارس حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی امروز با حضور در شهرستان های کوهچنار، رستم و نورآباد از واحد های کشیک دادسرا، دادگاه و شوراهای حل اختلاف بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری فارس ضمن تبریک سال نو به همکاران حاضر در محل خدمت در ایام تعطیل حضور منسجم همکاران و ارائه خدمات قضایی را در روزهای ابتدایی سال ستود و اظهار کرد: ایام ابتدای سال روزهای ویژه ای هستند که لازم است نیازهای فوری مردم به خدمات قضایی رفع شود و به همین منظور همکاران  مطابق برنامه زمانبندی در محل خدمت حاضر هستند.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از عملکرد مجموعه قضایی استان در سال گذشته در حوزه های مختلف گفت: کاهش قابل توجه پرونده های معوق قبل از سال ۹۸ در اسفند ماه ، پیشرفت مناسب در حوزه IT و خدمات غیر حضوری و همچنین کاهش موجودی دادسرا ها و محاکم بخصوص در دادگاه های شیراز و تجدید نظر استان ستودنی است که این امر حاصل تلاش های جهادی قضات و کارکنان است.

رئیس کل دادگستری فارس در ادامه سفر به شهرستان های غرب فارس در راستای برداشتن گام های اولیه در جهت عمل به شعار سال ضمن دیدار از کارخانه قند رستم و بررسی آخرین اقدامات قضایی انجام شده در خصوص راه اندازی این واحد تولیدی، بر آمادگی مسئولین قضایی و قضات دادگستری استان فارس جهت تحقق شعار سال و منویّات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) در سال " تولید، پشتبانی ها و رفع موانع"  تاکید کرد.

وی اظهار امیدواری کرد سیاست های موفق سال گذشته در راستای حمایت از تولید در حوزه های قضایی ادامه یابد و با آسیب شناسی مناسب نسبت به بخش های ناموفق زمینه را برای تکمیل برنامه های حمایتی در سال جدید فراهم نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha