جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 951456
۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
دبیرخانه خبرگان رهبری

حوزه/ دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای به ‌مناسبت فرارسیدن سالروز یوم‌الله ۱۲ فروردین، ضمن تأکید بر حفظ وحدت، همدلی و مشارکت فعال در مسیر تحقق اهداف و آرمان های ناب انقلاب اسلامی، روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای به ‌مناسبت فرارسیدن سالروز یوم‌الله ۱۲ فروردین، ضمن تأکید بر حفظ وحدت، همدلی و مشارکت فعال در مسیر تحقق اهداف و آرمان های ناب انقلاب اسلامی، روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

متن این بیانیه  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثین» (قصص/۵)

بی گمان یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌ سازترین روزهای تاریخ این مرز و بوم، دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ روز جمهوری اسلامی است. روز جمهوری اسلامی، روز تکامل انقلاب اسلامی به رهبری امام امت، قیام مردم و پیروزی آنان در بهمن ۵۷ و تجلی‌گاه مردم ‌سالاری دینی در جهان معاصر است تا نشان دهد گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) می‌تواند ضامن سعادت دنیوی و اخروی بشرِ سرگشتهِ امروز و نور امید در دل محرومان و مستضعفان جهان باشد.

روز جمهوری اسلامی، سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی و نخستین گام در راه استقرار حکومتِ متکی بر آرای واقعی مردم و روز به ثمر نشستن خون شهیدانی است که مقابل حکومت طاغوت پهلوی از جان خود گذشتند تا با مشارکت آحاد مردم، حکومت عدل اسلامی در ایران استقرار یابد.

در سالروز این روز عظیم، با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان والامقام این نهضت مردمی، این یوم الله فرخنده را به تمام مردم سرافراز ایران، تبریک و تهنیت عرض نموده، ضمن اعلام تجدید بیعت با رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) بر حفظ وحدت، همدلی و مشارکت فعال در مسیر تحقق اهداف و آرمان های ناب انقلاب اسلامی؛ به ویژه در سالی که انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز پیش رو داریم تأکید می نماییم.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha