دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
۱۲ فروردین ماه

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که دوازدهم بهمن ماه روز تجلی نمایش وحدت ملت ایران در دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی است، ادامه داد: ملت ایران در چنین روزی پاسخ محکمی به معاندان و مخالفان به نظام اسلامی دادند.

حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با گرامیداشت دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی، این روز را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: مردم ولایت مدار کشورمان در ۱۲ فروردین با رأی قاطع خود همه توطئه های دشمنان نظام را خنثی کردند.

وی با بیان این که دوازدهم فروردین تجلی بلوغ فکری و سیاسی ملت ایران است، ادامه داد: این ملت با آگاهی و بصیرت بالای خود به جمهوری اسلامی آری گفتند و اراده تاریخی خود را در مقابله و مبارزه با ظلم و استبداد بیگانه نشان دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران، دوازدهم فروردین را روز تحقق آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و لحظه شکفتگی بلوغ فکری و سیاسی ملت مسلمان و انقلابی ایران در سایه سار اسلام ناب محمدی و روز تحقق وعده حق‌تعالی دانست.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که دوازدهم بهمن ماه روز تجلی نمایش وحدت ملت ایران در دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی است، ادامه داد: ملت ایران در چنین روزی پاسخ محکمی به معاندان و مخالفان به نظام اسلامی دادند.

وی با بیان این که ملت ایران در طول ۴۲ سال اخیر با حضور حماسی و حداکثری خود در همه عرصه ها و صحنه ها به انقلاب و نظام اسلامی آری گفتند، تصریح کرد: علیرغم همه توطئه ها و دشمنی های بدخواهان و معاندان، این نظام دینی هر روز در عرصه های مختلف به پیشرفت های ارزشمندی دست پیدا می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان این انقلاب و نظام دینی در طول چهار دهه اخیر همواره تلاش کردند مردم را از انقلاب جدا کنند، افزود:  این مردم در سال های اخیر با حضور حداکثری خود در عرصه ها و صحنه های مختلف نشان دادند که پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که ملت ایران هیچ گاه اجازه نخواهند داد توطئه دشمنان علیه انقلاب و نظام، محقق شود، تصریح کرد: این مردم ولایت مدار، با بصیرت و انقلابی با هوشیاری و تبعیت از ولایت فقیه در برابر توطئه های دشمنان خواهند ایستاد و آن را خنثی خواهند کرد.

وی با اشاره به این که حضور مردم در دوازدهم بهمن سال ۵۸ کاملاً آگاهانه و هوشمندانه بود، ادامه داد: در ۱۲ فروردین ۵۸ ساختار جدید سیاسی اجتماعی ایران بر مبنای آرای اکثریت مردم تثبیت شد و بهار انقلاب اسلامی تجلی یافت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در سایه بصیرت، روحیه انقلابی و ولایت مداری امروز به الگویی در جهان تبدیل شده اند، افزود: دشمنان این ملت باید بدانند که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچ گاه از آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب فاصله نخواهند گرفت.

حجت الاسلام بابائیان، حضور در صحنه مردم را پشتوانه مهمی برای نظام و انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان نمی توانند با دروغ پردازی و تبلیغات مسموم مردم آگاه و با بصیرت کشورمان را از مسیر انقلاب منحرف کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha