جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر دیدار نوروزی شهردار قم با آیت الله اعرافی

حوزه/رئیس مؤسسه دایرةالمعارف فقه اسلامی بر اساس مذهب اهل‌بیت(ع) با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام و المسلمین حسن آقا نظری شاهرودی رئیس مؤسسه دایرةالمعارف فقه اسلامی بر اساس مذهب اهل‌بیت(ع) با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام و المسلمین حسن آقا نظری در این دیدار گزارشی از فعالیت های مؤسسه دایرةالمعارف فقه اسلامی ارائه داد  در ادامه ، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه نیز از تلاش های صورت گرفته در این موسسه تقدیر کرد.

مؤسسه دایرةالمعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت(ع)، مؤسسه‌ای علمی و فرهنگی است  که در زمینه پژوهش و آموزش در رشته‌های فقه، اصول فقه و کلام فعالیت دارد این مؤسسه در بهمن سال ۱۳۶۹ش با حکم رهبر معظم انقلاب و با مدیریت آیت الله  سید محمود هاشمی شاهرودی، تأسیس شد.

پس از ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا حائری، از اعضای سابق جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در اردیبهشت ۱۳۹۸  ریاست مؤسسه را برعهده گرفت.

 وی در ۲۷ تیر سال ۱۳۹۸ش بر اثر بیماری درگذشت و در مرداد ۱۳۹۸ ، حجت الاسلام والمسلمین حسن نظری شاهرودی، معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از سوی رهبر معظم انقلاب به ریاست این موسسه منصوب شد.

دیدار رئیس مؤسسه دایرةالمعارف فقه اسلامی با آیت الله اعرافی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha