جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه / امام جمعه بناب، ضمن ابراز نگرانی از خیز مجدد ویروس کرونا در شهرستان اظهارداشت: إن‌شاءالله با همت و اتحاد بین مردم و مسئولین حتما بیماری کرونا در شهرستان کنترل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی امام جمعه بناب، در دیدار با فرماندار شهرستان بناب، که در خصوص وضعیت کرونایی و بررسی دیگر مسائل شهری انجام شد، ضمن ابراز نگرانی از خیز مجدد ویروس کرونا در شهرستان اظهارداشت: إن‌شاءالله با همت و اتحاد بین مردم و مسئولین حتما بیماری کرونا در شهرستان کنترل خواهد شد.

وی، ابراز امیدواری کرد: در خرداد ماه که دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برگزار خواهد شد، شاهد حضور پرشور مردم شریف شهرستان بناب در انتخابات باشیم.

همچنین شهریار فتحی، فرماندار بناب در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های امام جمعه، با ارائه گزارشی از آخرین روند وضعیت بیماری کرونا در شهرستان، اظهار داشت: متاسفانه روند ابتلا به بیماری طی روزهای اخیر، افزایشی بوده و در صورتیکه پروتکل‌های بهداشتی از طرف مردم رعایت نشود، شاهد تغییر وضعیت شهرستان از زرد به نارنجی و حتی قرمز خواهیم بود.

وی از اقدامات انجام شده در خصوص کنترل قیمت مرغ و تامین مرغ مصرفی شهرستان طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر مشکلی به لحاظ عرضه و تقاضای مرغ در شهرستان نداریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha