پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شهید آوینی

حوزه/ نویسنده و رمان نویس حوزوی گفت: بی شک از جمله رموز توفیق و ماندگاری شهید آوینی، اخلاص و رویکرد متعهدانه ایشان در پرداختن به هنر و رسانه بوده است.

حجت الاسلام علی آرمین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که شهید آوینی، الگوی موفقی از پرداختن متعهدانه و مؤمنانه به هنر و رسانه را به جامعه به خصوص جوانان مؤمن و انقلابی ارایه نمود، اظهار داشت: سال گذشته در اوایل شروع ویروس نحس کرونا، مقام معظم رهبری طی سخنانی بر لزوم جهاد رسانه ای در امر نشان دادن خدمات مقابله با کرونا به سبک شهید آوینی تأکید کرد و این مساله نشان دهنده اهمیت فوق العاده این قضیه است.

وی افزود: از جمله شاخصه های مهم سید شهیدان اهل قلم در فعالیت های گسترده و متنوع خود آن بود که برپایه تکلیف دینی و انقلابی عمل می کرد و لذا هیچ گاه در این فعالیت ها حواشی جای متن را نمی گرفت و حال آن که متاسفانه ما گاهی دچار این آفت هستیم که حاشیه برایمان مهم تر از حتی متن می شود.

این نویسنده و پژوهشگر حوزوی همچنین بیان داشت: از جمله رموز توفیق این شهید والامقام، تعهد و اخلاص ایشان بود به طوری که حتی مخالفانش نیز به این مساله تصریح می کردند و اینک این سبک زندگی و نوع رفتار متعهدانه و متدینانه باید الگوی نسل جوان مؤمن و انقلابی ما شود.

وی گفت: شهید آوینی، فردی بود که در انجام فعالیت های فرهنگی و رسانه ای و هنری، منتظر تأمین بودجه و امکانات نمی ماند، بلکه به سرعت به تکلیف و وظیفه انقلابی و دینی خود عمل می کرد و چون مخلصانه رفتار می کرد، لذا خدای متعال نیز به قلم و هنر و کارش برکت خاصی می بخشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha