جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / اهدای سبد غذایی دفتر آیت الله العظمی فاضل لنکرانی به 15000 خانوار در ماه مبارک رمضان

حوزه/مسئول روابط عمومی دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی گفت:مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه دغدغه مشکلات مردم و جامعه را دارند و نسبت به اتفاقات بی تفاوت نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نور موسوی در حاشیه بسته بندی و آماده سازی سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان از سوی بیت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی در سخنانی اظهار داشت: گاهی گفته می شود مراجع تقلید نسبت به مشکلات و گرفتاری مردم در مسائل معیشتی بی تفاوت هستند، در حالی که ماجرا دقیقا برعکس است.

مسئول روابط عمومی دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی، بیان داشت: مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه، دغدغه مشکلات مردم و جامعه را دارند و نسبت به اتفاقات بی تفاوت نیستند.

وی ادامه داد: بیت مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی از زمان پدرشان مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ عبدالله فاضل لنکرانی در ماه مبارک رمضان سبدهای غذایی و کمک مالی با عنوان سفره کریمانه( ضیافت رمضان) داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین نور موسوی  ادامه داد: این بیت از ۶۰ سال پیش این کمک ها را با حمایت و مساعدت مقلدین و خیرین شروع کرد و هنوز هم ادامه دارد و امسال به ۱۵۰۰۰ خانوار سبد غذایی رسیده که  شامل ۷۰ تن برنج به همراه روغن، سویا، ماکارونی و رب گوجه فرهنگی اهداء  می شود.
وی خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر این،‌ مبلغ پانصد میلیون تومان بن خرید فروشگاه زنجیره ای تقدیم خانواده ها می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    0 0
    ممنون استاد بزرگ خوش به سعادت شما