سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
روزقدس

حوزه/ دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی طی فراخوانی از اساتید غیر ایرانی و ایرانی برای ارائه مقالات به ۴ زبان، ویژه روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی جهت درج در پنجمین شماره فصلنامه؛ ویژه روز جهانی قدس فراخوان مقاله ارائه داده است.

بر اساس این گزارش، این فراخوان در دو بخش محورهای مقالات اساتید غیر ایرانی و محورهای مقالات اساتید ایرانی برگزار می شود.

در بخش محورهای مقالات اساتید غیر ایرانی مقالات به زبان های عربی، انگلیسی و عبری دریافت می شود.

 نگاه جریانات و گروه‌های فلسطینی به ابتکار عمل روز جهانی قدس و دستاوردهای آن برای ملت فلسطین؛ به زبان عربی و دستاوردهای منطقه‌ای و بین المللی روز جهانی قدس و تأثیر آن بر تحولات منطقه و مقاومت؛ به زبان انگلیسی و تأثیر برگزاری روز جهانی قدس بر امنیت و اوضاع داخلی رژیم صهیونیستی؛ به زبان عبری در این بخش دریافت می شود.

این گزارش حاکی است؛ در بخش محورهای مقالات اساتید ایرانی مقالات به زبان فارسی دریافت می شود.

دستاوردهای روز جهانی قدس در سیاست‌ خارجی جمهوری اسلامی ایران، تأثیر روز جهانی قدس بر طرح معامله قرن، سازش کشورهای عربی و اسلامی و طرح رفراندوم جمهوری اسلامی ایران، ره‌آورد ابتکار عمل حضرت امام خمینی(ره) و پرچمداری امام خامنه‌ای در برگزاری چهل و دومین سالروز برگزاری روز جهانی قدس و رهیافت و رویکرد روز جهانی قدس از منظر فلسفه ظهور و نابودی رژیم صهیونیستی از جمله محورهای بخش مقالات اساتید ایرانی است.

گفتنی است؛ دریافت مقالات از طریق ارسال چکیده به ایمیل فصلنامه به نشانی ؛ palestine.strategic.dscourse@gmail.com انجام می شود .

همچنین علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس دفتر مرکزی فصلنامه؛ به شماره۰۲۱۸۸۹۱۸۲۸۲ تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است، مهلت ارسال خلاصه مقالات حداکثر ۵ اردیبهشت و ارائه اصل مقالات ۲۰ اردیبهشت سال جاری  است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha