جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دوره مربی قرآنی

حوزه/ «دوره مربی قرآنی» از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲۳ الی ۲۴ با محوریت موضوعاتی همچون «نگرش توحیدی در جریان تربیت»، «قواعد عالم در حوزه تربیت»، «اصول مربیگری و تربیت اجتماعی بر اساس سی سوره از قرآن کریم»، توسط جمعی از پژوهشگران و اساتید حوزه علمیه مشکات برگزار می گردد.

روح الله عبداللهی، مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، امور بانوان این اداره کل با همکاری گروه تعلیم و تربیت مرکز راهبری برهان و دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان تهران، «دوره مربی قرآنی» را در شب‌های ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برای اساتید، معلمان، مبلغان، مربیان کانون های تربیتی و قرآنی و علاقه مندان برگزار می‌نماید.

وی افزود: این دوره مجازی از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲۳ الی ۲۴ با محوریت موضوعاتی همچون «نگرش توحیدی در جریان تربیت»، «قواعد عالم در حوزه تربیت»، «اصول مربیگری و تربیت اجتماعی بر اساس سی سوره از قرآن کریم»، توسط جمعی از پژوهشگران و اساتید حوزه علمیه مشکات برگزار می گردد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام دوره به آدرس (اینجا کلیک کنید) مراجعه و یا در کانال دوره در شبکه های اجتماعی ایتا و بله عضو شوند.

همچنین برای ورود به دوره در پیام رسان ایتا (اینجا) و در پیام رسان بله (اینجا) کلیک کنید.

شایان ذکر است در انتهای دوره به شرکت کنندگان، گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha