شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
"مارتین گریفیث" فرستاده سازمان ملل در یمن

حوزه/ محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن از گزارش "مارتین گریفیث" فرستاده سازمان ملل در یمن در خصوص تحولات یمن انتقاد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن از گزارش "مارتین گریفیث" فرستاده سازمان ملل در یمن در خصوص تحولات این کشور انتقاد کرد.

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: این گزارش نیاز های بشردوستانه در پی جنایت محاصره که متجاوزان سعودی و مزدوران با آن مخالفت کردند را به حالت تعلیق در آورد.

عضو شورای عالی سیاسی با بیان اینکه "مارتین گریفیث" با موضع گیری خود به استمرار جنایت محاصره مشروعیت می بخشد، افزود: تمامی اقدامات متجاوزان سعودی آمریکایی علیه جمهوری یمن از نظر آنها محکوم نیست، بلکه با آگاهی و موافقت آنها انجام می شود.

شایان ذکر است که فرستاده سازمان ملل متحد در یمن در گزارش خود با بیان اینکه راه پایان دادن به جنگ مشخص است و نکات اصلی آن با طرف های زیادی مورد بحث و بررسی قرار گرفته، اشاره کرد: آنچه ما الان به آن نیاز داریم، توافق دو طرف بر سر این توافقنامه است.

براساس بیانیه مشترک سازمان ملل، در کنار آتش بس و از سر گیری روند سیاسی، باید فرودگاه صنعا بازگشایی شده و ورود کالاها به بندر الحدیده تضمین شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha