شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 954760
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
سواد رسانه

حوزه/ مدیر تبلیغ و برنامه‌ریزی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان، اعلام کرد: دوره رسانه ای «عصر تبلیغ نو» ویژه عموم طلاب این حوزه و به‌صورت آموزش مجازی رایگان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جلال منتظری در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در مشهد با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی «عصر تبلیغ نو» کاری از معاونت تبلیغ این حوزه با همکاری پایگاه جامع سواد رسانه است که در ماه رمضان به ‌صورت آموزش مجازی رایگان ویژه عموم طلاب، برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه یادگیری و درک مفاهیم رسانه‌ای به معنای استفاده از فرصت‌ها و دوری از آسیب‌های آن و همچنین درک نیاز واقعی مخاطبان فضای مجازی و تولید محتوا بر اساس آن است، ابراز داشت: توانمندسازی طلاب برای طراحی و ساخت محتوای کاربردی اسلامی همانند کلیپ‌های تصویری، عکس نوشته‌های جذاب و به‌روز و همچنین پادکست‌های حرفه‌ای، از اهداف برگزاری این دوره است.

مدیر تبلیغ و برنامه‌ریزی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان، با اشاره به اینکه تبلیغ در فضای مجازی یک فرصت فوق‌العاده برای انتشار سبک زندگی اسلامی است، ادامه داد: در این دوره ضمن ارتباط دوسویه با اساتید، در صورت بروز سؤال و مشکلات احتمالی، می‌توانید پاسخ مناسب را از استادان طرح دریافت کنید.

وی با بیان اینکه عصر تبلیغ نو به مخاطبان کمک می‌کند تا فضای مجازی را به‌خوبی بشناسند، افزود: آشنایی با قدرت و اهمیت واقعی فضای مجازی و دیگر رسانه‌ها، ایجاد، مدیریت و روش‌های افزایش کاربر کانال و صفحه در شبکه‌ها، تبلیغ فضای مجازی جذاب و مؤثر به روش‌های مختلف با معرفی ابزارها، کاربردهای امنیت شخصی در تبلیغ فضای مجازی، احکام کاربردی و نکات مهم برای اثرگذاری بیشتر و جذب مخاطب، از مهارت‌های این دوره آموزشی است.

حجت‌الاسلام منتظری با اشاره به اینکه عموم طلاب خواهر و برادر خراسان می‌توانند در این دوره شرکت و گواهینامه آن را دریافت کنند، تصریح کرد: مبلغ دوره ۹۶۰ هزار تومان می‌باشد که برای طلاب این حوزه با تخفیف ۱۰۰درصدی و رایگان ویژه ماه مبارک رمضان در دسترس است.
مدیر تبلیغ و برنامه‌ریزی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان، خاطرنشان کرد: ثبت نام اولیه تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ از طریق صفحه مربوطه در بخش تبلیغِ سامانه طلاب در سایت حوزه علمیه خراسان به نشانی https://www.hozehkh.com/Students/RegistrationList?ch=۴۱۵۰ انجام می شود و سپس برای نام نویسی نهایی و دریافت کد تخفیف رایگان، پیامک ارسال خواهد شد.
حجت‌الاسلام منتظری در پایان ابراز کرد: با نگاهی به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت اجتناب‌ناپذیر تبلیغ در دین و ضرورت تربیت مبلغین در تراز انقلاب اسلامی و تأثیر شگرف تبلیغ در تعیین جهت‌گیری‌های صحیح نظام اسلامی و ایجاد گفتمان‌های موردنیاز جامعه، ضرورت برنامه‌ریزی و ایده پردازی جهت ارتقاء سطح کیفی این مهم بیش‌ازپیش باید مورد توجه نخبگان و مسئولان دخیل در امر قرار گیرد، بر همین اساس معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان، این دوره آموزشی را برگزار می‌کند تا فرصت و تأثیر حضور طلاب علوم دینی را در عرصه‌ی فضای مجازی، ارتقا دهد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha