پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام یزدان عزیزی مدیر مرکز اُفق امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه

حوزه/ به مناسبت ماه مبارک رمضان بهار قرآن، محفل اُنس با قرآن در قالب جزخوانی با حضور خواهران روزه دار، در شبستان امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه هر روز با رعایت توصیه های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام یزدان عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران از درگاه الهی، بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه قرآن و بهار این کتاب آسمانی است و سفارش اکید به اُنس با قرآن و تلاوت آن در این ماه ثواب بیشتری نسبت به سایر ایام سال دارد.

مدیر مرکز اُفق امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه افزود: جهت استفاده بهتر زوّار و مجاورین حرم امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان، از فضای ماه مبارک رمضان، محفل اُنس با قرآن در قالب جزءخوانی با حضور خواهران قرآنی، در شبستان امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه هر روز با رعایت توصیه های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام یزدان عزیزی ادامه داد: طبق روال سال های گذشته و برنامه ریزی قبلی مرکز اُفق امامزاده ابراهیم(ع) با همکاری خدّام افتخاری، فضا را آماده پذیرایی از زوّار و مجاورین حرم جهت شرکت در این محفل قرآنی کرده است.

مدیر مرکز اُفق امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه در پایان گفت: این محفل نورانی که خواهران قرآنی زینت بخش آن هستند، مورد استقبال چشمگیر خواهران روزه دار بوده که برخی همراه با خانواده   در فضای معنوی آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع)  شرکت می کنند ،  برگزار می شود.

برگزاری محفل قرآنی در شبستان امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه + عکس

برگزاری محفل قرآنی در شبستان امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha