چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بحرین

حوزه/ شیخ عبد الله الصالح معاون جمعیت العمل الاسلامی بحرین طی پیامی از آزادی عزتمندانه بانوی فعال بحرینی بعد از سه سال از زندان های رژیم آل خلیفه خبرداد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، چندی پیش جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین، آزادی فوری و بدون قید و شرط دو بانوی زندانی سیاسی به نام‌های زکیة البربوری و هاجر منصور را خواستار شده بود. الوفاق تاکید کرد که این دو خانم مورد انوع شکنجه، اهانت و رفتار تحقیرآمیز قرار گرفته اند که از آغاز روند بازداشت شروع شده و تا مواجهه با شکنجه، توقیف، محاکمه غیر عادلانه و سخت‌گیری‌های دائم در زندان ادامه دارد.

در این بیانیه آمده بود؛ رژیم بحرین در برخورد غیر انسانی با زنان زندانی اندیشه، پا را از همه خطوط [قرمز] فراتر گذاشته است و در بازداشت و انتقام‌جویی از آنان نیز به هیچ یک از ارزش‌های اسلامی، اصول قانونی، سنت‌های عربی و ملی پایبند نیست.

بعد از تظاهرات و اعتراضات جنبش های ملی بالاخره بانو بربوری فعال سیاسی و عقیدتی بحرین از زندان های رژیم آل خلیفه آزادی شد.

بانوی فعال بحرینی از زندان‌های آل‌خلیفه آزاد شد

شیخ عبد الله الصالح معاون جنبش العمل الاسلامی بحرین طی پیامی آزادی بانو "زکیه عیسی بر بوری"  فعال سیاسی بحرین که در زندان های آل خلیفه به سر می برد را تبریک گفت و خواهان پیگیری شرایط سلامتی زندانی محمد عبد الحسن حبیب شد و نظام آل خلیفه را مسئول جان این زندانی دانست و بر ضرورت آزادی  تمام زندانیان تاکید کرد.

در این پیام آمده است:

آخرین زندانی زن بحرینی استوار و سر بلند، پس از اعتراضات جنبش های مردمی، تحصن و اصرار بر آزادی زندانیان از زندانهای آل خلیفه و پس از سه سال حبس در زندان های این رژیم آزاد شد.

همچنان تلاش جنبش های مردمی برای آزادی بیش از ۴ هزار شیعه در زندان های رژیم آل خلیفه که هیچ گناهی جز انتقام گیری آل خلیفه ندارند، ادامه دارد .

و از خداوند فرج مولایمان بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء و فرج شیعیان ایشان از مظلومان بحرین، قطیف و عراق و هر جای جهان را به حق امام عصر (عج) خواهانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha