جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله عیسی قاسم شهادت زندانی بحرین را تسلیت گفت

حوزه/ آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین شهادت "علی قمبر" زندانی بحرینی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین شهادت "علی قمبر" زندانی بحرینی را تسلیت گفت.

ایشان در صفحه رسمی خود در تویتر نوشت: خداوند این عزیز ملت را مورد رحمت قرار دهد، در راه خداوند، با عمل و مجاهدت زندگی کرد و در راه خدا از این دنیا رفت و اجر و پاداش خود را گرفت. خداوند به ملت و امت او جزای خیر دهد و "علی قمبر" را با شهدا و صالحین محشور کند.

شایان ذکر است که "علی قمبر" بعد از مدت طولانی تحمل بیماری سرطان که در نتیجه شکنجه وحشیانه و محرومیت از درمان در زندان رژیم آل خلیفه به آن مبتلا شده بود، به شهادت رسید و در زادگاه خود در شهرک النویدرات با حضور هزاران بحرینی تشییع و به خاک سپرده شد.

حاضران در تشییع جنازه، علی رغم تدابیر امنیتی رژیم آل خلیفه، با سر دادن شعار هایی، خواستار سرنگونی این رژیم شده و مسئولیت ریختن خون شهدا را متوجه حمد بن عیسی دیکتاتور بحرین دانستند و بر حرکت در مسیر انقلاب ۱۴ فوریه بحرین تا رسیدن به تعیین سرنوشت تأکید کردند.

همچنین خواستار آزادی تمامی زندانیان انقلابی از زندان رژیم شده و کوتاهی پزشکی و بدرفتاری با زندانیان که موجب شهادت ده ها نفر از آنان شده را محکوم کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha