سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سید هاشم صفی الدین

حوزه/معاون فرهنگی حزب الله با بیان این که روز قدس روز احیای ارزش ها است، گفت: مسئله قدس یک مسئله جهانی است و به همه جهانیان مرتبط می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین، معاون فرهنگی حزب الله امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در دومین کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت مجازی از شبکه عبرات تی وی پخش شد، اظهار داشت: روز قدس روز احیای ارزش ها است.

وی با بیان این که مسئله قدس یک مسئله جهانی است و به همه جهانیان مرتبط می شود، افزود: همه باید از فلسطین دفاع کنند و نباید فلسطین را یک مسئله منطقه ای و یا قومی ببینیم.

معاون فرهنگی حزب الله ادامه داد: حقایق این را نشان می دهد که پیروزی فلسطین بسیار نزدیک شده است و باید این حمایت ها ادامه داشته باشد و تنها راه پیروزی، مقاومت است؛ مقاومت هم شامل مقاومت انسانی و هم مسلحانه است.

وی با بیان این که امروز دشمن تنها زبان سلاح را می فهمد و حمایت با سلاح و حمایت با زبان هر دو لازم و ملزوم همدیگر هستند، خاطرنشان کرد: برای آزادی قدس، شهدای زیادی داده ایم و معتقدیم شهید حاج قاسم و ابومهدی المهندس زندگی خود را در راه آزادی قدس صرف کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین صفی الدین تصریح کرد: هر چه در این راه شهید بدهیم، راهمان به قدس نزدیک تر خواهد شد؛ امروز در نزدیک ترین زمان و مکان به قدس هستیم، زیرا اعتقادات ما شکست ناپذیر است.

وی با بیان این که همه اقدامات دشمنان همچون معامله قدس برای پایان دادن روز قدس بود، ولی به نتیجه نرسید، گفت: این توطئه ها همه خنثی شدند، همه توطئه گران از بین رفته اند و این قدس است که باقی مانده است.

معاون فرهنگی حزب الله بیان داشت: انتفاضه فلسطین بر این مسئله تاکید می کند که قدس همچنان در وجدان انسان ها باقی مانده است و روز پیشروی به قدس فراخواهد رسید و این وعده قطعی الهی است.

وی در پایان افزود: همه تلاش هایی که دشمنان برای تفرقه انجام داده اند ، شکست خواهد خورد، زیرا به مقاومت معتقدیم و همه پشت سر رهبری ایستاده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha