جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نبیل الحلباوی عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع)

حوزه/ عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تشریح سیاست‌های صهیونیسم جهانی و همپیمانی آن با استکبار جهانی در ظلم به مردم منطقه گفت: اگر محور مقاومت نبود فاتحه منطقه را خوانده بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شیخ نبیل الحلباوی عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع)، عصر امروز در دومین روز از دومین کنگره قدس شریف، با اشاره به آیه تغییر قبله مسلمانان گفت: با نزول این آیه، مسجد الحرام و مسجد الاقصی نزدیکی خاصی پیدا کردند و در دید مسلمانان دو برادر هستند.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) استعمار غرب را از بدترین دشمنان طول تاریخ مسلمانان عنوان و تصریح کرد: این دشمن، احساس، وجدان، عقیده و مسلک مشخصی ندارد و حتی برای حقوق بشر نیز احترام قائل نیست؛ این دشمن با صهیونیست‌های سراسر دنیا هم پیمان شده است و به دنبال ظلم و ستم به مردم منطقه است.

شیخ نبیل الحلباوی استعمارگران را به دنبال قتل و غارت در این سرزمین توصیف کرد که به مردم این منطقه ظلم می‌کنند و ابراز داشت: مردم مقاوم فلسطین، حتی یک لحظه هم در برابر این حوادث سکوت نمی‌کنند؛ باید بدانند که دوران شکست دولت‌های عربی از رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است و امروز روزگار دیگری است.

وی اعلام روز جهانی قدس به وسیله امام خمینی (ره) را به منظور بیدار کردن وجدان‌های خواب عنوان کرد و گفت: این اعلام امام خمینی (ره) برای این بود که مردم مسلمان بدانند تنها و تنها راه مقاومت می‌تواند فلسطین را آزاد کند.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) به محور مقاومت اشاره کرد و گفت: این محور برای آزادی فلسطین ائتلاف کردند؛ همه باید بدانند که اگر محور مقاومت نبود فاتحه منطقه را خوانده بودند، باید از این منطقه حفاظت کنیم و نگذاریم که کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی رابطه داشته باشند. هرچند برخی حاکمان عرب وقیح شده‌اند و رابطه خود با رژیم صهیونیستی را به صورت علنی اعلام می‌کنند.

شیخ نبیل الحلباوی تصریح کرد: همه باید زیر پرچم محور مقاومت قرار بگیرند که در این صورت پیروزی نزدیک خواهد بود و شدی مؤمنین را به همراه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha