پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزوین

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: مشکلات موجود در کشور که حاصل بی تدبیری برخی مسئولان بی کفایت بوده، نباید موجب بی میلی مردم عزیز برای حضور در پای صندوق های رای گردد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در مراسم نمادین گرامیداشت روز جهانی قدس که در مسجد جامع بویین زهرا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد گفت:  روز قدس نشان دهنده صف بندی حق در مقابل باطل و عدل در برابر ظلم و روز فریاد رسای مسلمانان علیه غده سرطانی صهیونیسم است.

وی خاطرنشان کرد: قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام، نماد همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و جلوه ای از مقاومت مسلمانان و مستضعفان جهان با استکبار جهانی محسوب می شود.

 امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: قدس، آرمانی اسلامی و انسانی و کلید قیامی جهانی علیه استکبار و اسم رمز انقلابی جهانی علیه صهیونیسم است.

وی ادامه داد: مقاومت و ایستادگی اسلامی حق مشروع و قانونی فلسطینیان در دفاع از آب و خاک خود دانسته و این را تنها راه پیروزی مردم مظلوم و بی گناه فلسطین علیه صهیونیست می داند..

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: هیچ گاه نگاه دولت حزب اللهی و جوان به آمریکا و اروپا و صندوق های بین المللی پولی نبوده و نخواهد بود و تنها با اتکا به ظرفیت های داخلی و سرمایه های اجتماعی و نخبگان جوان به مسیر پیشرفت ادامه خواهد داد.

وی اظهار کرد: مشکلات موجود در کشور که حاصل بی تدبیری برخی مسئولان بی کفایت بوده، نباید موجب بی میلی مردم عزیز برای حضور در پای صندوق های رای گردد.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: ملت عزیز ایران سخن صادقانه و صریح را میپ ذیرد و همچنان بر آرمان های انقلاب اسلامی پایبند است، ولیکن مشکل آنها با بی تدبیری ها، اشرافی گری های برخی مسئولین است.

وی ادامه داد: انتخاب درست می تواند وضعیت نامطلوب موجود در کشور را حل نموده و کشور را به پیشرفت و ثبات برساند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha