جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 957680
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
تجلیل از اساتید حوزه علمیه یاسوج

حوزه/مدیر مدرسه علمیه علی‌بن موسی الرضا(ع) یاسوج از ارائه ۵۰۰ مقاله پژوهشی توسط طلاب این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت‌الاسلام بهشت در مراسم تجلیل از اساتید مدرسه علمیه علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) یاسوج اظهار کرد: طرح پایش قرآن، دوره‌های آموزشی مقاله‌نویسی، تشویق طلاب ممتاز، طرح نشاط، طرح وحدت حوزه و دانشگاه از جمله اقدامات این مدرسه است.

مدیر مدرسه علمیه علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) یاسوج بیان کرد: طلاب طی سه ترم ۵۰۰ مقاله نوشتند که در نوع خود بی‌سابقه بود، همچنین بیش از ۳۴۰ موضوع پژوهشی ارائه شد.

وی بیان کرد: آخرین کار پژوهش، همایش سردار سلیمانی بود که با کمک حوزه علمیه خواهران، دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تبلیغات اسلامی برگزار شد.

مدرسه علمیه علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) یاسوج به اقدامات این مدرسه در ایام بیماری کرونا اشاره و عنوان کرد: در روزهای ابتدایی شیوع این ویروس ضدعفونی معابر  توسط طلاب انجام گرفت، همچنین به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بسته بهداشتی و معیشتی، کارت هدیه و لوازم‌التحریر میان اقشار مختلف شناسایی شده متاهل تقسیم شد.

بهشت ادامه داد: بیمارستان صحرایی با مشارکت طلاب تجهیز شد؛ انجام تست‌های ورودی شهرها بر عهده طلاب بود و اولین فوتی کرونایی را طلاب تغسیل دادند.

وی با اشاره به مشارکت مدرسه علمیه علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) یاسوج در کمک به زلزله زدگان سی‌سخت، گفت: طلاب در اسباب‌کشی خانه‌ های آسیب‌دیده هم مشارکت داشتند، علاوه بر این نذورات را به دست مردم زلزله‌زده می‌رساندند.

مدیر مدرسه علمیه علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) یاسوج از جمع‌آوری مبلغ ۱۰۰ میلیون برای مشارکت در امر بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده سی‌سخت خبر داد و گفت: بعد از انتخابات برای ساخت و ساز اقدام و این مبلغ را آنجا هزینه می‌کنیم.

وی عنوان کرد: برپایی چادر برای زلزله‌زدگان، مشارکت در کار آواربرداری، سرکشی از نیازمندان در مناطق مختلف و توزیع بسته‌های بهشتی از دیگر اقداماتی است که طلاب مدرسه علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) انجام دادند.

بهشت خاطرنشان کرد: در ایام کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان سی‌سخت به مدت ۴۰ شبانه‌روز موکب برپا بود، ضمن اینکه دو هزار تخته پتو، سه هزار عدد متکا، ۵۰۰ عدد تشک و ۳ هزار و ۵۰۰ عدد کفش و لباس با کمک دفتر آیت‌الله العظمی وحیدخراسانی در مناطق زلزله‌زده توزیع شد.

ارائه ۵۰۰ مقاله پژوهشی توسط طلاب یاسوج

ارائه ۵۰۰ مقاله پژوهشی توسط طلاب یاسوج

ارائه ۵۰۰ مقاله پژوهشی توسط طلاب یاسوج

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha