پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جنایت تروریستی در کابل

حوزه/ حادثه غم بار مدرسه حضرت سیدالشهداء(ع) کابل و به خاک و خون کشیدن و قطعه قطعه نمودن دختران مظلوم و روزه دار دانش آموز، قلب هر انسان آزاده ای را جریحه دار کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مدیریت حوزه علمیه استان تهران در محکومیت جنایت مدرسه حضرت سیدالشهداء(ع) کابل و هتک حرمت قبله اول مسلمین، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اللهم إنّا نشکوا إلیک فقد نبیِّنا صلواتک علیه و آله و غیبۀ ولیِّنا و کثرۀ عدوِّنا»

حادثه غم بار مدرسه حضرت سیدالشهداء(ع) کابل و به خاک و خون کشیدن و قطعه قطعه نمودن دختران مظلوم و روزه دار دانش آموز، قلب هر انسان آزاده ای را جریحه دار کرده است.

دشمنان سفّاک عزت و استقلال و آرامش منطقه و بقایای اندک جنایتکاران داعش که در میدان مقاومت و نبرد از فرزندان رشید افغانستان و لشکر فاطمیون، شکست سختی متحمل و با فرماندهی سردار بزرگ مقاومت حاج قاسم عزیز برای همیشه به زباله دان تاریخ افکنده شدند، ناجوانمردانه انتقام خود را از دختران معصوم این رزمندگان قهرمان گرفتند.

در سویی دیگر صهیونیست های غاصب که این روز ها خود را در معرض زوال و نابودی می بینند و توان مقابله با رزمندگان مقاوم فلسطینی را ندارند با حمله به نمازگزاران روزه دار در مسجدالاقصی و آتش زدن قبله اول مسلمین بر شکست های خود سرپوش می گذارند.

آنچه که این روز ها بیش از هر زمانی دردآور است، سکوت مرگبار سازمان های به ظاهر مدافع حقوق بشر می باشد که به دروغ این نام را یدک می کشند. اگر بخش کوچکی از جنایت مدرسه سیدالشهداء(ع) کابل در یکی از کشور های اروپایی اتفاق می افتاد فریاد های این سازمان های تحت یوغ صهیونیست ها و آمریکای پلید گوش فلک را کر می کرد؛ ولی در مقابل این جنایت هولناک و تعرض به قبله اول مسلمین و حمله به مسلمانان روزه دار فلسطین و کشتار مردم مظلوم یمن که در همه آنها رد پای مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و آل سعود دیده می شود خم به ابرو نمی آورند و حتی از محکومیت ظاهری هم خبری نیست و ننگین تر و شرم آورتر، سکوت ذلّت بار برخی از مدعیان سیاست و سلبریتی ها است که برای برخورد های قانونی با جنایتکاران و متعرضان به حقوق مردم و مفسدان اقتصادی و اخلاقی هشتک پراکنی نموده و چهره حق به جانب و حقوق بشری از خود نشان می دهند ولی در این جنایت هولناک از آن ها خبری نیست.

و صد البته که این حوادث بار دیگر منطق شفاف و استدلال درست سردار مقاومت و مرد میدان مبارزه سردار شهید سلیمانی را تأیید نمود که با دشمنان سفاک و بی منطق و جاهل جز در میدان مقاومت نمی توان مقابله نمود چرا که آن ها بویی از دیپلماسی و گفتگو نبرده و به تعبیر قرآن کریم : «فقاتلوا أئمۀ الکفر فإنّهم لا أیمان لهم»

مدیریت حوزه علمیه استان تهران ضمن محکومیت این حوادث دردناک و بویژه کشتار دانش آموزان معصوم و مظلوم و روزه دار افغان و ابراز همدردی با خانواده های داغدار این عزیزان، از مسئولبن نظام و به خصوص وزارت خارجه می خواهد قاطعانه این جنایت صهیونیست های غاصب و وهابیان آدم کش که حتماً با رضایت و تأیید شیطان بزرگ امریکای جنایتکار انجام می شود را محکوم نموده و در جهت احقاق حقوق مسلمانان و شیعیان منطقه از همه ظرفیت های نظام اسلامی استفاده نموده و از کمک به این عزیزان دریغ نورزند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha