پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یحیی کمال

حوزه/ مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: اعزام های صورت گرفته در ماه مبارک رمضان با رعایت کلیه مصوبات ستاد ملی کرونا، در قالب گروه های تبلیغی، انفرادی برادران و خواهران مبلّغ و مبلّغه به سراسر کشور و از جمله مناطق محروم و مناطق مشترک انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال، با اشاره به اعزام بیش از پنج هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: این اعزام ها در قالب گروه های تبلیغی، انفرادی برادران و خواهران مبلغ و مبلغه به سراسر کشور و از جمله مناطق محروم، مناطق مشترک انجام شده است.

وی گفت: امسال ۱۸۵ گروه تبلیغی با برنامه های گروهی خود در بوستان ها و محلات شهرستان های مختلف با رعایت کلیه مصوبات ستاد ملی کرونا تا حد امکان فعالیت های تبلیغی همچون برگزاری طرح تفسیر و تلاوت قرآن کریم و برنامه های ویژه کودک و نوجوان و محافل خانگی در طرح امداد فرهنگی  شهید سردار سلیمانی فعالیت داشتند.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به شرایط وجود بیماری کرونا در کشور تصریح کرد: از سال ۹۸ که متأسفانه ویروس منحوس کرونا، شرایط عادی کشور را تغییر داد، اعزام های حضوری به دلیل این بیماری کاهش یافته ولی فعالیت تبلیغی در فضای مجازی صورت گرفت.

وی افزود: نزدیک به ۳ هزار نفر از مبلغان با همکاری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه در فضای اینترنتی مشغول به امر مقدس تبلیغ شدند.

حجت الاسلام والمسلمین کمال از همکاری با مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خبر داد و اظهار داشت: امسال با همکاری این مرکز از طریق نرم افزار «پاسخگو» بیش از ۲ هزار نفر از مبلغان با مراجعه به این نرم افزار از پاسخگویی کارشناسان برخط این مرکز بهره مند شدند.

وی گفت: همچنین با توجه به ضرورت و اهمیت توانمند سازی مبلغان اعزامی و به روزرسانی اطلاعات و آگاهی های آنان از سوی اداره تأمین محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی این دفتر، ره توشه هایی در قالب ره توشه عمومی، ویژه مناطق مشترک، ره توشه خواهران و ره توشه ویژه انتخابات ۱۴۰۰ تهیه و به صورت کتاب و بارگذاری فایل آن در سامانه بلاغ در اختیار مبلغان قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: همچنین نشست های آموزشی و توجیهی قبل از اعزام رمضان از سوی مرکز آموزش های کاربردی دفتر با حضور اساتید و کارشناسان با توجه به شرایط کرونایی در کشور به صورت مجازی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha