جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مشارکت حداکثری در انتخابات از مهم ترین دغدغه های امروز کشور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: مشارکت پایین، موجب تضعیف جمهوری اسلامی ایران و خدشه دار شدن مقبولیت نظام می شود و به همین منظور تواصی به حق و سفارش به حضور حداکثری از مهم ترین وظایف مبلغان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام موسی پولادی، در نشست گفتمان انقلاب اسلامی که به صورت برخط(آنلاین) با موضوع تواصی به حق و با حضور طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه الزهرا (س) برگزار شد، بیان کرد: در آستانه برگزاری انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب اسلامی، حوزویان مکلف به راهنمایی و هدایت مردم به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح هستند.

وی با اشاره به اینکه موضوع تواصی به حق برگرفته از آیات سوره مبارکه عصر و بیانات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: با توجه برنامه های هدفمند دشمنان و منافقان داخلی در مایوس کردن مردم نسبت به انتخابات و نظام اسلامی، تواصی به حق و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه به منظور حضور حداکثری مردم از وظایف مهم مبلغان دین است.

حجت الاسلام پولادی به تبیین مفهوم صبر پرداخت و افزود: نسل جوان علاوه بر صبر در مقابل سختی ها، مشکلات و کمبودها، باید در مقابل جریان های انحرافی، منافقین و دشمنان قسم خورده ی کشور استقامت داشته باشند.

وی با اشاره به پیامدهای حضور حداقلی در انتخابات، اظهار کرد: مشارکت پایین موجب تضعیف جمهوری اسلامی ایران و خدشه دار شدن مقبولیت نظام می شود و به همین منظور تواصی به حق و سفارش به حضور حداکثری از مهم ترین وظایف مبلغان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با اشاره به توصیه موکد مقام معظم رهبری جهت مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: دشمن در جنگ نرم، دو هدف؛ قطع کردن زنجیره ی تواصی به حق و صبر و وارونه جلوه دادن حقیقت را دنبال می کند که جوانان مومن و انقلابی باید مانع قطع شدن این زنجیره در جامعه شوند.

حجت الاسلام پولادی تشریح کرد: وارونه جلوه دادن حقیقت یعنی تحریف و جایگزین کردن باطل به جای حق که از ترفندهای دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

وی یادآور شد: جوان بودن دولت انقلابی براساس سن و سال افراد نیست، بلکه همانند سردار سلیمانی به معنای روحیه امید، پویایی، نشاط و تحرک داشتن است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha