جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید مقتدی صدر

حوزه/ سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق از موضع گیری های کشور های عربی در خصوص تجاوز رژیم اسرائیل علیه غزه انتقاد کرد و آن را خجالت آور توصیف کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق از موضع گیری های کشور های عربی در خصوص تجاوز رژیم اسرائیل علیه غزه انتقاد کرد و آن را خجالت آور توصیف کرد.

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: حوادث غزه، جنگ سختی است که از سوی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین آغاز شده و کودکان، پیرمردان، زنان و اماکن خدماتی و غیره را هدف قرار می دهد.

رئیس جمهور آمریکا به دشمن صهیونیستی اجازه این جنگ را داده است

رهبر جریان صدر با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا به دشمن صهیونیستی اجازه این جنگ را صادر کرده، گفت: بایدن در اوج این درگیری ها می گوید که اسرائیل باید جنگ را متوقف کند. به نظر من این واکنش بایدن، صدور اجازه برای خشونت بیشتر است و در نتیجه دشمن اسرائیلی اقدام به تشدید و تسریع جنگ علیه غزه نمود.

مقتدی صدر از عدم جدّیت کشور های عربی به ویژه مصر در موضع گیری هایشان انتقاد کرد و افزود: مصر در این اوضاع به اعلام آتش بس متوسل می شود. ما انتظار داشتیم که مصر موضع جدّی و قاطعی در خصوص آنچه علیه برادران در فلسطین اشغالی جریان دارد، اتخاذ کند.

تا کی از رژیم اسرائیل ترس دارید

وی ادامه داد: در این شرایط، ما شاهد موضع گیری های خجالت آور از سوی برخی حکامی هستیم که متعهد به دفاع از مسئله فلسطین شدند. غیرت عربی و وجدان اسلامی و انسانی بر آن تأثیری نداشته است.

مقتدی صدر در پایان تصریح کرد: تا کی این ترس وجود دارد و تا کی با هزینه خون بی گناهان غزه باید تعارف و سازش شود؟ طرف های رسمی تا کی با رژیم شرور تروریستی تعارف می کنند؟ مجاهدان خودکامگی و زورگویی دشمن صهیونیستی را در هم شکستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha