سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
هیئت علمای بیروت

حوزه/ هیئت علمای بیروت روز مقاومت را به مجاهدین در رأس آن سید حسن نصر الله تبریک گفت و برای حمایت از مقاومت تجدید پیمان کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئت علمای بیروت با صدور بیانیه ای روز آزادی جنوب لبنان را به اهالی مقاومت تبریک گفت و اشاره کرد: این روز برای انسان های شریف و کسانی که معنی حاکمیت را درک می کنند و آنان که برای عزّت و کرامت و آزادسازی کشور از لوث وجود اشغالگران جانفشانی می کنند، روز عید است.

علمای بیروت این روز را به مجاهدین در رأس آن سید مقاومت سید حسن نصر الله تبریک گفتند و برای حمایت از مقاومت تجدید پیمان کردند.

ولایت فقیه به جنبش های مقاومت عزّت و قدرت بخشید

هیئت علمای بیروت با بیان اینکه دوران پیروزی ها از لبنان تا فلسطین و یمن، سوریه، عراق و سرزمین ولایت فقیه فرا رسیده است، افزود: ولایت فقیه به جنبش های مقاومت و آزادسازی در منطقه عزت و قدرت بخشید.

این هیئت علمایی با تأکید بر اینکه دشمن بداند که ما با گزینه مقاومت قوی تر و عزتمند تر شدیم و این مقاومت ثمربخش بودن خود را ثابت کرده و در تمامی شرایط و چالش ها پیروزی های بزرگی به دست آورد، بیان داشت: ما به رسانه های مزدور و سرسپردگان سرخورده که تلاش می کنند به مقاومت و کرامت آن ضربه بزنند، هیچ اهمیتی قائل نیستیم و آنها ناکام مانده و ناکام خواهند ماند و هرگز نخواهند توانست به عزّت و کرامت ما دستیازی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha