شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
هیئت علمای بیروت

حوزه هیئت علمای بیروت پیروزی آشکار را به مقاومت فلسطین تبریک گفت و اشاره کرد: فلسطین با تمامی نسل های آن، مقاومت واحدی هستند که مثل خون در رگ ها جریان دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئت علمای بیروت پیروزی آشکار را به مقاومت فلسطین تبریک گفت و اشاره کرد: تمامی فلسطین با تمامی نسل های آن، مقاومت واحدی هستند که مثل خون در رگ ها جریان دارد و به خاطر آن جانفشانی های بزرگی انجام می گیرد.

علمای بیروت تأکید کردند: موانعی که در مسیر مسجد الاقصی وجود داشت کنار رفت و پروژه های عادی سازی روابط با صاحبان آن به زباله دان رفت و مبانی "بن گورین" نیز سرنگون شد.

هیئت علمای بیروت با بیان اینکه در شادی فلسطین در این پیروزی بزرگ شریک است، افزود: این پیروزی در واقع پیروزی محور مقاومت و شریک اصلی این پیروزی و پیروزی تمامی امت است. این پیروزی به معنای کامل کلمه عیدی است که مقاومت با قدرت و عزّت محقق ساخت و دشمن را به شکست و خواری دچار کرد.

هیئت علمای بیروت، این پیروزی بزرگ را به مجاهدین و مبارزان و تمامی اقشار مقاومت در فلسطین، لبنان و منطقه تبریک گفت و برای شهدا طلب رحمت و برای مجروحان طلب شفا کرد و به پایداری ملت فلسطین درود فرستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha