چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خانم همایونلو

 حوزه / نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه کوثر خواهران قزوین با موضوع مشارکت فعال در انتخابات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم مریم همایونلو از اساتید حوزه علمیه خواهران استان قزوین، صبح امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه کوثر خواهران با موضوع انتخابات، گفت: ملت برای حفظ و تداوم انقلاب بهای سنگینی پرداخته و با تمام وجود پای حفظ آن ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: همه باید هوشیارانه مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم، زیرا آن‌ها با تمام امکانات به میدان آمده اند تا به کشور ضربه بزنند و با روش‌های مختلف بخصوص در فضای مجازی در حال ایجاد فتنه هستند که باید در این زمینه بصیرت و هوشیاری خود را در همه عرصه ها حفظ نماییم.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی موفق شده که در عرصه های مختلف نقش‌آفرینی کند، به برکت مجاهدت های شهدایی همچون شهید قاسم سلیمانی است. به برکت چنین مقاومت های مردمی و خون شهدای والامقام، عزت و اقتدار کشور دو چندان شده است و امروز ایران اسلامی به قدرت اول منطقه تبدیل شده است.

وی به حضور جدی و مشارکت فعال در انتخابات ۲۸ خرداد اشاره و بیان کرد: تجربه نشان داده که در طول سالهای پس از انقلاب در هر صحنه ای که مردم حضور داشته اند، کشور موفقیت را تجربه کرده است.

وی ادامه داد: آبروی مومن بسیار مهم است و توهین و تخریب گناه بسیار بزرگ است که کاندیداها باید این اصل مهم در همه برنامه های تبلیغاتی مدنظر داشته باشند.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: انتخابات همان طور که یک فرصت برای به نمایش گذاشتن اقتدار انقلاب به شمار می‌رود، برای دشمن نیز یک فرصت است و از این جهت نیز انتخابات ایران از اهمیت خاصی برخوردار است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha