یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
پویا نمایی

حوزه/استاندار هرمزگان گفت: سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی ایران به میزبانی هرمزگان نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، فریدون همتی صبح امروز در جمع اعضای کمیته های ستاد استانی سومین جشنواره ملی پویانمایی با بیان اینکه از ظرفیت همه نخبگان و هنرمندان در برگزاری جشنواره بهره خواهیم برد، اظهار کرد : برگزاری این جشنواره که در سطح وسیعی تدارک دیده شده می تواند زمینه نشاط فرهنگی را در اقشار مختلف خصوصا در میان هنرمندان به دنبال داشته باشد .

وی با اشاره  به اینکه برگزاری سومین جشنواره ملی پویانمایی می تواند دستاورد های خوبی برای استان به دنبال داشته باشد، افزود: توانمندیهای مختلف استان در رسانه ملی در قالب برگزاری این جشنواره معرفی خواهند شد.

 استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به توانمندیهای استان، گفت : به دلیل شیوع کرونا، جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی ایران با تاخیر برگزار می شود که این جشنواره فرصت خوبی برای آشنایی مردم مناطق مختلف دنیا با آداب و سنن و فرهنگ استان از جمله پوشش سنتی، صنایع دستی، هنرهای بومی و جاذبه های بخش گردشگری خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha