دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
استاندار ایلام

حوزه/ استاندار ایلام با بیان این که ولایت محوری، قرآن محوری و مردم داری اساس و پایه انقلاب اسلامی است، گفت: آیت‌الله شهید رئیسی ذوب در ولایت و خدمت بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حسن بهرام‌نیا طی سخنانی در مراسم سوگواری سیدالشهدای خدمت و دیگر همراهانش، ابراز داشت: از همه افرادی که در این روزها و شب ها در مساجد و حسینه‌ها سوگواری کردند و در این عزا و ماتم بزرگ برای کاهش این آلام همدردی نمودند قدردانی می کنیم.

وی افزود: اساس انقلاب اسلامی ایران بر مردم‌داری، قرآن‌محوری و ولایت‌محوری است و نهضت و انقلابی که این ویژگی‌ها را دارد هیچ‌گاه به بن‌بست نمی‌رسد و از مصادیق آن قیام عاشورا در کربلا به‌عنوان یک تجربه بزرگ تاریخی است.

بهرام‌نیا ادامه داد؛ بدخواهان ولایت و دین و قرآن آمدند تا سیدالشهدا(ع)، عاشورا و عظمت اهل‌بیت (ع) را از بین ببرند ولی نتوانستند و تا قیام قائم آل محمد (ص) این نهضت پا برجاست و انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور است و این پرچم با افتخار، تقدیم صاحب الزمان (عج) خواهد شد.

وی بیان داشت: در دهه پنجم از عمر پر برکت انقلاب هستیم و شاهد هستیم که دشمن برای سست کردن پایه‌های نظام و فروپاشی آن از همه ساز و کارها استفاده کرده است اما نهال انقلاب امروز به درخت تناور و تنومندی تبدیل شده و تلاش دشمنان بی‌ثمر است.

استاندار ایلام با اشاره به حادثه سقوط بالگرد و شهادت رییس‌جمهور و همراهان ایشان، گفت: آیت‌الله شهید رئیسی ذوب در ولایت و خدمت بود و خط قرمز او محرومین، فسادستیزی و رانت و رانت‌خواری و تکریم مردم و عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha