جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت امام خمینی

حوزه/ صدا و سیما مرکز قزوین در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)  و رحلت امام خمینی(ره) ویژه برنامه های «طوبی»، «راه امام»، «پیشوای صادق»، «و اینک خرداد» و «چراغ هدایت» را به روی آنتن می‌برد.

علی رحیمی، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی صدا وسیمای مرکز قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: ویژه برنامه‌های سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(علیهم السلام) و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با حضور کارشناسان برجسته حوزه علمیه قزوین در روزهای ۱۴ و ۱۵  خرداد به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین برای مخاطبان پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: در ویژه برنامه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، کارشناسان به تبیین زندگی این شخصیت برجسته در ابعاد مختلف اجتماعی، مذهبی وسیاسی و همچنین نقش ایشان در الگو دهی به مردم دیگر کشورها و شکل گیری مبارزات انقلابی می‌پردازند.

وی ادامه داد: رویکرد ویژه برنامه تلویزیونی «طوبی» و برنامه های رادیویی «پیشوای صادق» و «چراغ هدایت» معرفی حضرت امام صادق(ع) به عنوان بنیانگذار مذهب تشیع، تشریح جایگاه آموزه های امام صادق(ع) در زندگی و تبیین روش‌های بهره‌گیری از علم همراه با اخلاق و ارتباط علم با دین است.

وی اظهار کرد: این ویژه برنامه‌ها شامل بخش‌های مختلفی همچون مداحی، نغمه‌های مذهبی، ذکر گوشه های از کلام گهربار حضرت امام صادق(ع) و گفتگوی کارشناسی می باشند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی صدا وسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: برنامه های مربوط به رحلت حضرت امام خمینی (ره) نیز به مسائلی همچون قیام ۱۵ خرداد به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی، توجه به آرمان‌های والای امام خمینی(ره) در آن دوره و تاثیر این رویداد مهم بر تغییر اوضاع و احوال آن روزها می‌پردازد.  

رحیمی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «طوبی» در شب و شام شهادت حضرت امام صادق (ع) به مدت  ۶۰ دقیقه و از ساعت ساعت ۲۱ از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد و ویژه برنامه «و اینک خرداد» و «پیشوای صادق هم» به مدت ۹۰ دقیقه روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد و صبح روز شانزدهم خرداد ساعت ۰۹:۳۰ از صدای مرکز قزوین پخش می گردد.

وی در پایان گفت: ویژه برنامه «چراغ هدایت» نیز روزهای سیزدهم تا پانزدهم و در عصر روز شهادت از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۱۵ از صدای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha