جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فغانی

 حوزه / هم اندیشی روحانیون هجرت بلند مدت و مدارس امین استان قزوین با محوریت انتخابات، در مدیریت حوزه استان برگزار شد.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی، صبح امروز درنشست هم اندیشی روحانیون هجرت بلند مدت و مدارس امین استان قزوین گفت: برگزاری انتخابات سند گویای مشارکت مردم در اداره امور کشور است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح و شایسته باعث می‌شود که نظر آن‌ها در اداره امور کشور تأثیرگذار بوده و منتخبین ملت نیز باید با صداقت برای بهبود وضع مردم تلاش نموده و از حقوق مردم دفاع نمایند.

مردم به وعده های توخالی برخی کاندیداها اعتنا نکنند

حجت الاسلام فغانی خاطرنشان کرد: دشمنان از وحدت و یکپارچگی مردم واهمه دارند و به فضل الهی با حضور پرشور مردم در انتخابات  ۲۸ خرداد بر ترس دشمنان افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد:  مردم ما باید نسبت به حیله دشمنان با بصیرت و آگاه باشند و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، افراد شایسته را انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: استکبارستیزی، فساد ستیزی، عدالت‌گستر و صداقت داشتن باید از مهم‌ترین ملاک‌های مردم برای انتخاب اصلح  باشد و به کسی که وعده‌های پوچ و توخالی می‌دهد اعتنا نکنند.

حجت الاسلام فغانی تصریح کرد: باید در قبال رأی خود احساس وظیفه کنیم، چون فردای قیامت باید برای انتخاب‌هایمان پاسخگو باشیم .

معاون تبلیغ  و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب از تمامی مشکلات عبور خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که اهداف شهدای ایران اسلامی روی زمین بماند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha