جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ائب رئيس المجلس الإسلامي الشيعي الأعلى الشيخ علي الخطيب

حوزه/ شیخ علی خطیب گفت: امام خمینی بزرگترین پایگاه غرب را در منطقه عربی و اسلامی، در هم کوبیدند و آن را به پایگاه آزادی از سیطره غرب بر منطقه عربی و اسلامی تبدیل کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی خطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان به مناسبت سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی گفت: در این مناسبت جانگداز باید به این رهبر بزرگ و مرجع دینی الهام بخش که مهمترین انقلاب مردمی معاصر را برای آزاد سازی ایران از سلطه قدرت های بزرگ به ویژه ایالات متحده آمریکا و برپایی حکومت جمهوری اسلامی ایران شعله ور و رهبری کردند، دورد بفرستیم و به ایشان ادای احترام کنیم.

امام خمینی بزرگترین پایگاه غرب را در منطقه عربی و اسلامی، در هم کوبیدند

وی با بیان اینکه امام خمینی و ملت بزرگ و مسلمان ایران در این را جانفشانی های بزرگی کردند، افزود: امام خمینی بزرگترین پایگاه غرب را در منطقه عربی و اسلامی، در هم کوبیدند و توانستند آن را به پایگاه آزادی از سیطره غرب بر منطقه عربی و اسلامی تبدیل کنند که از نتایج آن آزادی جنوب لبنان و بقاع غربی لبنان است و دشمن صهیونیستی با خواری و ذلیلی مجبور به عقب نشینی شد.

نبرد آزادی جنوب لبنان، از نتایج انقلاب اسلامی ایران بود

شیخ خطیب ادامه داد: نبرد آزادی جنوب لبنان، رژیم اسرائیل را به رژیمی شکست خورده تبدیل کرد و بعد از اینکه افسانه شکست ناپذیر قلمداد می شد، از خانه عنکبوت سست تر شد.

نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان تصریح کرد: مقاومت فلسطین و در پشت آن محور مقاومت که در رأس آن ایران قرار دارد، این دشمن را خوار و ذلیل کرد و پایتخت و شهر های آن را با موشک خود هدف قرار داد و آن را مجبور به متوقف کردن تجاوز و تروریسم خود علیه ملت فلسطین و مقدسات آن نمود.

تمامی دستاورد های مقاومت به لطف امام خمینی انجام گرفت

شیخ علی خطیب تمامی این دستاورد ها را به لطف امام خمینی دانست و بیان داشت: امام خمینی این رهبر بزرگ در آغاز انقلاب، مسئله ملت فلسطین و آزادی قدس را در اهداف و اولویت های انقلاب قرار  دادند و امروز ما شاهد تحقق آن اهداف هستیم و نهضت جدیدی در این امت که در حال فراموشی بود، شکل گرفت.

وی در پایان به امام بزرگ و رهبری جمهوری اسلامی ایران به ویژه امام خامنه های و ملت شجاع و ایثارگر ایران درود فرستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha