جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علم

حوزه/ بیش از ۲۳۰ عالم بحرینی طی بیانیه ای ترویج مظاهر همجنس گرایان در بحرین به بهانه آزادی بیان را محکوم کرده و به جای آن خواهان دفاع از حقوق پایمال شده ملت فلسطین شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه به نقل از سایت ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین، بیش از ۲۳۰ عالم دینی که در صدر آنها " السیّد عبد الله الغریفی، الشیخ محمد صالح الربیعی، الشیخ محمد صنقور، الشیخ محمود الغالی" حضور دارند، طی بیانیه ای اعلام کردند که بحرین یک کشور اسلامی است و با مظاهر هم جنس گرایان و  انحطاط اخلاقی در این کشور مخالف بوده و آن را محکوم می کنند.

این علما در بیانیه خود اعلام کردند که ملت بحرین به تعلق خود به اسلام ناب، ارزشها و اصول والای آن افتخار می کنند ، اسلامی که منطبق با عقل و فطرت سالم  و در چارچوب اخلاق با فضیلت و در مرزهای قانونی مشخص شده بر حق و استوار است.

 علما تأکید کردند که اسلام بخشی از میراث دینی و ملی آنها است که هرگز  نمی پذیرند و اجازه نمی دهند که توسط کسی مورد تعرض و تجاوز قرار گیرد. به نظر این علما؛ برافراشتن پرچم "همجنس گرایان" توسط برخی از نمایندگی های دیپلماتیک در بحرین، که نشان دهنده حمایت و ترویج این عمل ننگین است، چالشی برای بنیان های مذهبی و آداب اخلاقی و هنجارهای اجتماعی مردم بحرین است. همچنین این اقدام، اهانتی آشکار و توهینی روشن به نظام ارزشی است که جامعه بحرین با وجود تفاوت ها و گرایش های مختلف دینی به آن اعتقاد دارند.

 عالمان دینی، با محکوم کردن این اقدام تحریک آمیز ، که به دور از موازین دیپلماتیک است، اعلام کردند که؛ بحرین و مردم آن از هر قشر و گرایشی که باشند، مخالف این انحراف جنسی هستند  و تاکید کردند؛ که این رفتار یک انحراف از فطرت سالم انسانی و رفتار پاک بشری است.

دفاع از این انحرافات جنسی و انحرافات دیگر هیچ ارتباطی با حقوق بشر یا آزادی مشروع ندارد، با توجه به اینکه حقوق بشر در فلسطین و جهان نقض می شود، بایستی از این حقوق از دست رفته حمایت شود، نه اینکه طبق نظر آنها، از این انحراف جنسی و زوال اخلاقی حمایت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha