جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نرجس شکرزاده

حوزه/پژوهشگر حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: کاندیداها و هواداران آن ها باید توجه داشته باشند که جلب توجه مردم در انتخابات در سایه بی انصافی و بداخلاقی رسانه ای، کاملاً در تضاد با مبانی دینی ما قرار دارد.

نرجس شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: متأسفانه همچون انتخابات های گذشته در این انتخابات نیز در بحث تبلیغات رسانه ای و از جمله در فضای مجازی شاهد یک سری بداخلاقی ها و بی انصافی های کاندیداها نسبت به یکدیگر هستیم که این مساله حقیقتاً زیبنده جامعه و نظام اسلامی نیست.

وی افزود: آن چه مهم است این که رقابت های انتخاباتی باید در چارچوب اخلاق و قوانین و شرع مقدس باشد، نه این که کاندیداها و حامیان و هواداران آن ها به راحتی به خود حق دهند که برای جلب آرای مردم به هر بهانه و وسیله ای دست بزنند، چرا که به هر حال ما مسلمان و معتقد هستیم و از نگاه یک انسان مسلمان و معتقد به مبانی و آموزه های دینی، هدف وسیله را توجیه نمی کند.

وی بیان داشت: مساله مهم و اساسی البته دعوت آحاد مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات است، کما این که به تعبیر رهبر عزیزمان، حتی کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام اسلامی هم ندارند به خاطر منافع ملی و حفظ امنیت و اقتدار کشور در انتخابات شرکت کنند و به این وسیله در تعیین سرنوشت خود مشارکت بجویند.

این کارشناس فرهنگی ادامه داد: کسانی که نسبت به وضع موجود معترض هستند باید بدانند که راه اعتراض صحیح نیز از مجرای انتخابات می گذرد و این که با انتخاب درست خود، زمینه اصلاح وضع کنونی را فراهم کنند نه این که به دنبال قهر با صندوق های رأی باشند.

وی با بیان این که حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری یکی از مؤلفه های مهم رشد ملی و زمینه ساز تقویت اقتدار و عزت ملی ماست، گفت: نباید تحت تأثیر القائات شیطانی دشمنان قرار گرفت، چرا که آن ها به هیچ وجه دلسوز و خیرخواه مردم و کشور ما نبوده و نیستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha